“Deilig bakverk og kaffe”

Håndverkeren Kaffebrenneri AS
Vurdert som nr. 1 av 4 Smått og godt i Sandefjord
Beskrivelse: Byens eget lille kaffebrenneri som serverer alt av kaffedrikker. Vi serverer også mat alt etter sesongen. Kaker, muffins, cookies, salater og baguetter croissanter + toast og lignende. I bakgården har vi også en 50 talls iskrembar med STOR ismeny som har åpent hele sommeren og fredag - lørdag resten av året. I april 2015 fikk vi endelig til Norge vår kaffebil som kledelig nok har fått navnet Bønna. Bilen er en Citroen Hy 1967 modell og har rullet rundt i Frankrike intil 2014. Da gikk turen til England for total restaurering og ombygging. Bilen kom til oss i midten av april 2015 og ruller nå rundt i Sandefjord og omegn.
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Koselig, lite sted vi gikk med to barn for litt bakverk og kaffe. Godt utvalg og deilige smaker med nydelig kaffe. Litt lite lokale, men ellers hyggelig.

Takk, victoriasergeev

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Vel verdt et besøk i isbaren Fantastisk is og byens beste kaffe. Brent kaffe etter egen oppskrift anbefales.

Takk, TedH398
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Anbefaler spesielt Espresso Con Panna, bedre kaffesmak skal man lete lenge etter og en 1/2 kg av den mørkbrente espresso kaffen som de brenner på bakrommet.

Takk, 866dagm
Anmeldt 23. mai 2020

Kort og enkel anmeldelse:

god kaffe og hyggelig betjening.
Maten var også god.
Litt trangt men en veldig god atmosfære og en koselig plass å være.
Anbefales å ta turen innom når man er i Sandefjord!

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, 433tommyk
Anmeldt 12. februar 2020 via mobile enheter

Veldig koselig plass, god atmosføre. Litt trange lokaler fra inngangen ved gata og innover. Blir bedre plass til f.eks barnevogn innerst i lokalet. Superkoselig sommerplass med isbar og egen inngang på baksiden. Anbefales

Dato for besøk: januar 2020
2  Takk, 1212Annak

Reisende som så på Håndverkeren Kaffebrenneri AS, så også på

Sandefjord, Sandefjord kommune

Har du vært i Håndverkeren Kaffebrenneri AS? Del dine erfaringer!