Bra konsertsted

Intimt og hyggelig konstertsted. Eneste minus var at det var lovet salg av pizza. Selv om vi var... les mer

Anmeldt 31. juli 2019
ksc69
Sandefjord, Norge
Flott lunsjsted

Alt på menyen er kjempegodt. Litt store porsjoner. Hjemmekoslige lokaler og hyggelig personale. Kan... les mer

Anmeldt 6. november 2017
91unns
Sandefjord, Norge

Anmeldt 17. august 2018 via mobile enheter

Bakgården har gallerier, butikk og cafe. Koselig om vinteren og om sommeren.. i desember mnd er det en koselig atmosfære med pynter til jul. Kombinerer besøket med besøk i gallerier og avslutning på Bakgården Cafe. Jeg har også besøkt galleriet/sommerstid. Like flott opplevelse. Jeg vet også at det er intimkonserter i Bakgården. Jeg har ikke vært på dette.

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, 894hannes
Anmeldt 5. februar 2018 via mobile enheter

Deilig mat i hyggelige atmosfærer. Flinke servitører.
God plass mellom bordene og maten var veldig god

Dato for opplevelse: november 2017
Takk, Bernt H
Anmeldt 6. november 2017 via mobile enheter

Alt på menyen er kjempegodt. Litt store porsjoner. Hjemmekoslige lokaler og hyggelig personale. Kan anbefales.

Dato for opplevelse: november 2017
2  Takk, 91unns
Anmeldt 3. oktober 2017

En perle i Sandefjord med intimkonserter, café og små butikker med litt av hvert. Dette er et sted å ta en tur innom på en dag hvor du vil slappe av litt, men også et sted for å oppleve kulturelle arrangementer.

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, Hallstein B
Anmeldt 17. juli 2017 via mobile enheter

Ypperlig og innbydende konsertplass til å kose seg på en varm sommerkveld. Intim og hyggelig plass, hyggelig personale og god servering.

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, Vigdis M