“God Service og god mat”
Anmeldelse av Bakgården Cafe

Bakgården Cafe
Vurdert som nr. 13 av 59 Restauranter i Sandefjord
Beskrivelse: På Bakgården Cafe kan du slappe av i rolige omgivelser og nyte deilige lunsjretter, hjemmelagde kaker, samt ett rikt utvalg av kaffe te og annen drikke. Her har vi alle rettigheter så ett glass med noe ekstra godt i er også mulig. I tillegg til mat og drikke servering selger vi spennende delikatesser, vesker, porselen, sjokolader etc. Kom å ta en titt! I tillegg til våre koselige lokaler har vi stor uteservering i idylliske Bakgården. Få også med dere “Konsertsommer i Bakgården” Kjente og kjære artister tar turen og lager stemningsfulle sommerkvelder! Håper vi sees!
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Var der i lørdag i november. Vi fikk reservert bord. Det er alltid god mat og veldig god service. Kan også handle små ting som feks duftlys. Kan anbefales. Veldig god atmosfære.

Takk, 894hannes

Anmeldt 13. september 2018 via mobile enheter

Beste sandwicher jeg noen gang har spist.
Så mye mat og smak at det nesten er en liten middag.
Hyggelig miljø og atmosfære

Takk, p_l_242
Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Veldig godt utvalg av kjempegode sandwicher! Trivelig bakgård, god plass og konsertscene til kvelds

Takk, Øyvind S
Lotte G, Owner på Bakgården Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2018

Tusen takk for veldig koselig tilbakemelding :)
Fortsatt god sommer fra oss i Bakgården Café!

Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Utrolig hyggelig sted med fantastisk mat og profesjonell og vennlig betjening. Omgivelsene er noe av det triveligste i Sandefjord. Anbefales på det varmeste

2  Takk, yngver2018
Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Koseligste stedet i byen, mange gode lunsj retter. Blie og hyggelige personale. Her er vi ofte til lunsje.

Takk, 66mdo

Reisende som så på Bakgården Cafe, så også på

Sandefjord, Sandefjord kommune

Har du vært i Bakgården Cafe? Del dine erfaringer!