“Trivelig sted.”
Anmeldelse av Bakgården Cafe

Bakgården Cafe
Vurdert som nr. 15 av 59 Restauranter i Sandefjord
Beskrivelse: På Bakgården Cafe kan du slappe av i rolige omgivelser og nyte deilige lunsjretter, hjemmelagde kaker, samt ett rikt utvalg av kaffe te og annen drikke. Her har vi alle rettigheter så ett glass med noe ekstra godt i er også mulig. I tillegg til mat og drikke servering selger vi spennende delikatesser, vesker, porselen, sjokolader etc. Kom å ta en titt! I tillegg til våre koselige lokaler har vi stor uteservering i idylliske Bakgården. Få også med dere “Konsertsommer i Bakgården” Kjente og kjære artister tar turen og lager stemningsfulle sommerkvelder! Håper vi sees!
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Trivelig atmosfære og god mat. Alltid trivelig og komme tilbake. Masse mat for pengene og trivelig personale. Vi var her lørdags ettermiddag. Kommer igjen.

Takk, 894hannes

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Restauranten var tom for mat på en onsdag kl. 14:45 i juli måned. Det er rett og slett for dårlig. Kan derfor ikke anbefales.

Takk, Chris-André G
Lotte G, Owner på Bakgården Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2021

Hei Chris-Andre!
Jeg beklager virkelig at dere ikke fikk muligheten til å spise hos oss i går og at vi dessverre var tomme for mat. Da vi hadde ekstremt mye å gjøre hele dagen samt vi manglet en varelevering så måtte vi dessverre stenge serveringen 45 minutter før tiden. Dette er jo absolutt noe som ikke bør skje, men i går ble det litt mye. Beklager dette også håper jeg dere gir oss en sjanse ved en anne anledning.
Ha en fortsatt god sommer!

Med vennlig hilsen

Lotte Gaarder
Daglig leder/eier
Bakgården Cafe

Anmeldt 12. februar 2021 via mobile enheter

Bakgården er det perfekte lunsj stedet. Liker meg godt her. Får mye mat for en grei pris:-) anbefales!

Dato for besøk: februar 2021
Takk, kristinaseliassen
Anmeldt 5. desember 2020 via mobile enheter

Vi her lørdag ettermiddag. Vi måtte vente på ledig bord. Vi fikk sitte ved etter at bord og stoler var rengjort. God avtand mellom bordene. Sikkerheten var ivaretatt. Bestilling og betaling ble foretatt ved bordene. God mat og god service. Tommel opp.

Dato for besøk: desember 2020
1  Takk, 894hannes
Anmeldt 2. november 2020 via mobile enheter

Koselig lokale. Spiste lunsj her en travel lørdag ettermiddag. Personalet hadde nok ikke helt kontroll, da folk som kom etter oss rakk å få bestilt, spist og betalt før vi fikk maten engang.
Maten var imidlertid veldig god da den først kom!

Dato for besøk: oktober 2020
2  Takk, VinterIda

Reisende som så på Bakgården Cafe, så også på

Sandefjord, Sandefjord kommune

Har du vært i Bakgården Cafe? Del dine erfaringer!