“Veldig god mat og service, koselig atmosfære”
Anmeldelse av Chili

Chili
Vurdert som nr. 11 av 59 Restauranter i Sandefjord
Kjøkken: Kinesisk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Vi valgte toretters- forrett og hovedrett. Veldig smakfullt, delikat lagt opp og god størrelse på porsjonene.
Greie priser og veldig god service- setter pris på fortunecookies og varme kluter etter måltidet.
Eneste aberet er støyen/ akustikken i lokalet når det er mange gjester der.

Takk, cathrine158
Ca Sin L, Daglig leder på Chili, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. november 2018

Tusen takk for tilbakemeldingen!

Anmeldt 22. august 2018 via mobile enheter

Fantastisk god mat og servicen er bra. Koselige lokaler og priser som er overkommelige. Har spist her flere ganger og er fornøyd hver gang.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Laader
Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Trivelig lokale
Hyggelige servitører, som virkelig stod på.
Vi tok en tre retters meny. Rikelig og nydelig mat.
De varme klutene til slutt var prikken over i en.
Hit kommer vi igjen.

Takk, Moradolf
Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Familie feiret sommeren med middag ute . Fint lokale ,mat med god smaks sammensetting . Servering var god

1  Takk, Odd Jarle V
Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

Vi ble godt tatt imot på Chili, og bestilling av mat gikk veldig lett. Deilig mat og helt nydelig dessert! Vi fikk hyppige besøk av servitøren og fikk påfyll av vann uten å spørre. Herlig atmosfære og fint lokale, vi kommer gjerne tilbake hit ved en annen anledning!

Takk, Ingrid V

Reisende som så på Chili, så også på

Sandefjord, Sandefjord kommune

Har du vært i Chili? Del dine erfaringer!