“Flott lokale, god service og spennende meny.”
Anmeldelse av Chili

Chili
Vurdert som nr. 11 av 59 Restauranter i Sandefjord
Kjøkken: Kinesisk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 20. januar 2019

Vi var 4 jenter som tok en tre-retters på Chili. Dette var mitt første besøk til denne restauranten, men ble på forhånd fortalt at det var et veldig bra sted.

Til forrett spiste jeg vårrull, smakte veldig godt. Til hovedrett spiste jeg nr. 13 Kylling Gong Bao og dessert ble en tradisjonell banansplitt.

Vårrullen var veldig god og hadde en god størrelse. Kylling Gong Bao syntes jeg var litt kjedelig i smaken, mulig den er endret for å passe norske ganer, men jeg savnet en spennende smak. Bananasplitten var som forventet en verdig avslutning på en hyggelig kveld.

De ansatte var veldig serviceinnstilt, kom stadig og fylte på vann, spurte om vi trengte noe eller leverte en ny bolle med ris. Tydelig at stedet er populært, da vi besøkte stedet i romjulen, og det var nesten helt fullt. Lokalet er trivelig og det er en god atmosfære der.

Jeg tar nok turen hit igjen, men da prøver jeg noe annet til middag fra menyen.

Takk, iTia88

Anmeldt 19. januar 2019 via mobile enheter

Flott service,koslig lokale og nydelig mat! Alle 8 var fornøyde. Mye forskjellig å velge mellom på menyen ,så noe for alle Delikat og smakfull mat. Mye for pengene til hyggelige priser. Deilig avslappet og uformelt sted hvor alle kan føle seg velkommen. Anbefales varmt!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 751lailas
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Dette en en flott kinesisk resturant, veldig god mat. God service flotte lokaler. Prisene er på det normale.

3  Takk, prebenk2015
Anmeldt 1. desember 2018

God klassisk kinesisk mat, med mange variasjoner. Grei plasserin i sentrum av byen. God mat, hyggelig betjening, men kanskje litt upersonig interiør. Men det er jo avhengig av øyet som ser.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, torskog
Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Vi valgte toretters- forrett og hovedrett. Veldig smakfullt, delikat lagt opp og god størrelse på porsjonene.
Greie priser og veldig god service- setter pris på fortunecookies og varme kluter etter måltidet.
Eneste aberet er støyen/ akustikken i lokalet når det er mange gjester der.

Takk, cathrine158
Ca Sin L, Daglig leder på Chili, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. november 2018

Tusen takk for tilbakemeldingen!

Reisende som så på Chili, så også på

Sandefjord, Sandefjord kommune

Har du vært i Chili? Del dine erfaringer!