“Dårlig mat”

Kjøkken: Kinesisk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 22. juli 2020

Vi bestilt fire retter. Dårlig saus og lite grønnsaker. Vi hadde dårlig mage etter maten.
Det var verste asiatisk mat.

Takk, 850hanaaa

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Fine lokaler og veldig god mat. Dessverre fikk vi maten på forskjellige tidspunkt. Og med en ventetid på 1 t og 15 min trakk dette opplevelsen ned.

Takk, henriikkarlsen
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat. Kan anbefale måneskinns-menyen. Spennende forrett med suppe og forskjellige småretter. Mango-iskaken til dessert var himmelsk god!

Takk, edge77
Anmeldt 6. juli 2020

Maten var god og smakfull, men det skortet på servicen og ventetiden på maten ble altfor lang. Det gikk en halv time før vi i det hele tatt bestilt mat og drikke og til tider måtte vi hente servitøren for å få neste rett eller for å bestille mer drikke.

Takk, KristineG_12
Anmeldt 14. mars 2020 via mobile enheter

Pent og delikat lokale, blid, oppmerksom og hyggelig servitør. Bra og variert meny. Kommer gjerne igjen.

Dato for besøk: mars 2020
Takk, Bodil L
casinl, Markedsføring på Chili, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. mars 2020

tusen takk for anmeldelsen.

Reisende som så på Chili, så også på

Sandefjord, Sandefjord kommune

Har du vært i Chili? Del dine erfaringer!