“Dårlig service og skittent interiør ”
Anmeldelse av Chili

Chili
Vurdert som nr. 13 av 59 Restauranter i Sandefjord
Kjøkken: Kinesisk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 18. august 2021 via mobile enheter

Styr unna dette stedet om du ikke har ekstremt god tid og noe rent å sitte på. Ventet i nærmere 40min uten noen form for oppfølging. Alle stolene er ekstremt skitne, og det er rett og slett ekstremt ubehagelig å sette seg ned for å spise. Mulig klokken er god, men så langt kom vi aldri. Velg heller en av de andre Kina restaurantene i byen.

Takk, Bård Andre S

Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Nydelig mat og god service. Vi bestilte 3 retters-meny. Fikk anbefaling om retter og drikke. Smilende og hyggelige servitører som gjorde opplevelsen helt super.

Takk, L6942ZUanneh
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Bestilte take away, ble over 1 time forsinket og når vi fikk maten var den kald og pommes fritesen var kald og vassen. Smaken på pommes frites var heller ikke god.

Takk, Jet05873371072
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

En matopplevelse av de sjeldne! Fire stykker som delte Jade-menyen, og det var aldeles nydelig! Upåklagelig service.

Takk, Navigator59877645648
Anmeldt 6. juni 2021 via mobile enheter

6 voksne og 2 barn fikk plass rundt et stort rundt bord innerst i lokalet. Lokalet var mørkt, men pent innredet. Vi ble mottatt av hyggelig betjening og matbestillingen gikk fint selv om det ble mange forskjellige retter. Med 2 små barn håpet jeg at maten kom raskt, og det gjorde den. Samtlige var godt fornøyd med maten de fikk og servicen var på topp hele tiden. Kan anbefales.

Dato for besøk: mai 2021
2  Takk, P1870UJtoms

Reisende som så på Chili, så også på

Sandefjord, Sandefjord kommune

Har du vært i Chili? Del dine erfaringer!