“Ekstremt god mat”
Anmeldelse av 1. Etage

1. Etage
Vurdert som nr. 2 av 4 Smått og godt i Sandefjord
Kjøkken: Kafé
Beskrivelse: Byens hyggeligste Kafé. Lunsjservering alle dager Take away Trådløst internett Kaffe og te i løsvekt +++ Vi på Etagen ønsker velkommen:)
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Kjempe god Club-sandwich, prisen var litt høy og bordet var ikke helt reint, men alt i alt en god opplevelse

Takk, 717ahi

Anmeldt 25. oktober 2020

Vi var 6 stykker som spiste lunsj her. 2 spiste burger som smakte helt greit og noen av oss spiste club sandwich som smakte godt. Stedet var hyggelig, de som jobber der var blide og hyggelig og serverte oss god mat og drikke med et smil. Fint og enkelt sted å spise lunsj.

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, MerDag
Anmeldt 15. oktober 2020

Spiste en husets burger og min bedre halvdel Club Sandwich. Rett og slett helt nydelig mat og mye!Hyggelig betjening. Rent og pent.

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, Augustin658442
Anmeldt 28. mai 2020

Koselig lettbent kafe-pub "midt på torget". Her fikk vi både god drikke og nydelig mat. Og de var ikke gjerrige med mengden i glasset. Hyggelig betjening og fornuftige priser gjorde at vi var innom et par ganger i løpet av de 3 dagene vi var i byen.

Dato for besøk: mai 2020
Takk, JonMortenJ
Anmeldt 7. desember 2019 via mobile enheter

Skuffet etter oppussing. Liten meny. Bestilte kyllingsandwich, kjipt brød, tørt og kjedelig fyll....6 potetbåter. Snuskete i lokalet, ikke rengjort den dagen. Lørdag formiddag og kun 2 bord besatt. Ikke bra!

Dato for besøk: desember 2019
Takk, 153ceciliel

Reisende som så på 1. Etage, så også på

Sandefjord, Sandefjord kommune

Har du vært i 1. Etage? Del dine erfaringer!