“God mat! Kommer gjerne igjen!”
Anmeldelse av Alan's kitchen

Alan's kitchen
Vurdert som nr. 12 av 58 Restauranter i Sandefjord
Kjøkken: Asiatisk
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Vi tok en tidlig middag og ble varta opp av sjefen sjøl. Super matopplevelse for hele familien, inkludert den noe kresne 10-åringen, som elsket kyllingspydene.

Dato for besøk: august 2020
Takk, stine_ytrestol

Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat og gode porsjoner. Hyggelig betjening og prisnivå de fleste tåler. Absolutt å anbefale. Bruk google for å finne fram!

Takk, svmuller
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Meget god asiatisk mat. Gode smaker, flotte presentasjoner. Man nyter, og gleder seg allerede til neste besøk.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, drarnt
Anmeldt 13. juni 2020 via mobile enheter

Vi var fire som nøt vidunderlig mat og topp service i stille begagelige omgivelser. Hit kommer vi gjerne igjen!

Dato for besøk: mai 2020
Takk, Lise F
Anmeldt 9. februar 2020 via mobile enheter

Stille sted en lørdag i februar med vinterstormen ulende ute.
Vennlig og oppmerksom betjening. Fyldig asiatisk meny til en helt OK pris.
Koselige og rene omgivelser.
Valget falt på en foie gras til forrett og en biff ala kantona til hovedrett. Foie gras var perfekt stekt, men servert på en tørr loff med ruccolasalat og søt soyasaus til garnityr. Her kunne man vært mer kreativ og løftet retten flere hakk. Biffen var mør og med tradisjonell kinamat saus og grønnsaker. Fyldig porsjon og helt på det jevne.
Hyggelig betjening og greie priser løfter helhetsinntrykket. Manglet litt på selve matopplevelsen.

Dato for besøk: februar 2020
2  Takk, Henning H

Reisende som så på Alan's kitchen, så også på

Sandefjord, Sandefjord kommune

Har du vært i Alan's kitchen? Del dine erfaringer!