“God mat, små porsjoner”

Vurdert som nr. 16 av 59 Restauranter i Sandefjord
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 10. august 2021

Enkelt interiør. Enkel meny. Normal/kort ventetid. God mat, men små porsjoner for vår del. Litt høy pris.

Takk, uftlkjhb

Anmeldt 15. juni 2021

Vi skulle ha en hyggelig lørdagsmiddag og valgte Zorba. Besøket startet bra, vi fikk en hyggelig velkomst, og selv om det ikke sto på koronamenyen fikk vi meze. Maten var god, alt vel så langt. Så, uten forvarsel, var kjøkkenet plutselig stengt! Vi var ikke mette, vi ønsket å bestille mer mat, men kunne kun få brød og tzatziki. Det var heller ikke mulig å få dessert. Beskjeden var at kokken hadde skrudd av alt og stengt kjøkkenet!! Greit nok, men da må gjestene informeres om at nå er det siste mulighet for å bestille. Vi kommer nok ikke tilbake til Zorba.

1  Takk, flaatenl
Anmeldt 16. april 2021 via mobile enheter

God mat, han var rask å lage take away til meg, slik jeg slapp å sitte lenge å vente. Veldig fornøyd:)

Dato for besøk: april 2021
Takk, Renate A
Anmeldt 28. mars 2021

Var så heldig å kunne bestille deilig meze hjem til familien virkelig å anbefale, terning kast 10 og tommel opp

Dato for besøk: mars 2021
1  Takk, renatebrurbergh
Anmeldt 24. oktober 2020 via mobile enheter

Vi var 6 venner som spiste lunsj. Vi spiste gyros, pasta med kylling og kyllingspyd. Alt smakte skikkelig godt. Gode porsjoner og raskt servert.Anbefales.

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, MerDag

Reisende som så på zorba, så også på

Sandefjord, Sandefjord kommune

Har du vært i zorba? Del dine erfaringer!