“Min favoritt i Sandefjord ”
Anmeldelse av Sushi Of Norway

Sushi Of Norway
Vurdert som nr. 29 av 68 Restauranter i Sandefjord
Anmeldt 30. mai 2019 via mobile enheter

Her har jeg spist mye sushi både som take away eller spist der.
Hyggelige ansatte og de kan lage delikate sushi.
Prisen er også veldig hyggelige.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, 414kaib

Anmeldt 1. januar 2018

Dette er etter min mening en av de bedre sushistedene i Sandefjord. Sushirisen er veldig bra tilberedt og god på smak. Fisken er kuttet i god størrelse. Nigiri`en ser ikke så bra ut og det er kanskje brukt litt lite ris, men smakene er gode. Prisene er gode.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Morten M
Anmeldt 12. august 2017 via mobile enheter

Jeg har fått god sushi her før, men denne gangen ble jeg veldig skuffet... crispy maki var alt annet enn crispy, samme gjaldt for tempura maki. Dessuten manglet det chillimajones. Kommer til å velge en annen plass neste gang.

Dato for besøk: august 2017
1  Takk, 594malened
Anmeldt 9. januar 2017 via mobile enheter

Første gang jeg var her var sushien ok,om enn med litt mye 'dressing-varianter'. Så da jeg var i sandefjord og skulle ha litt take away nå på nyåret tenkte jeg at dette ville være et greit valg. Så feil kan man ta. Jeg har nok aldri fått værre sushi enn dette. Tunfisk makien var så vidt bestått, hvis jeg er veldig grei. Sushien var katastrofal. Prisene var også høyere enn gjennomsnittet for take away i oslo uten at det kan forsvares. Latterlig.

Dato for besøk: januar 2017
Takk, torskoghyse
Anmeldt 27. september 2016 via mobile enheter

En særdeles hyggelig kveld ble toppet med Sushi fra Sandefjord. Nydelig smak og lekkert å se på. En fornøyelse for gane og øye. Anbefales!

Dato for besøk: september 2016
Takk, Bjørn H

Reisende som så på Sushi Of Norway, så også på

Sandefjord, Sandefjord kommune

Har du vært i Sushi Of Norway? Del dine erfaringer!