“Raskt, hyggelig og bra.”
Anmeldelse av Fuji Sushi

Fuji Sushi
Vurdert som nr. 22 av 58 Restauranter i Sandefjord
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Begynte med å se hvor det var mulig å bestille sushi i Sandefjord, valgte det som var nærmest hotellet vårt( Scandic park). Rask og enkel bestilling på nett, hyggelig betjening og god mat.

Takk, Kjernen

Anmeldt 23. juli 2019 via mobile enheter

God sushi, rimelig pris og hyggelige ansatte. Perfekt størrelse på sushibitene, bra utvalg og freshe råvarer. Bestiller alltid takeaway på plass og maten er ferdig etter 10-15 min!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, anelun
Anmeldt 8. september 2017 via mobile enheter

Fantastisk sushi og hyggelige ansatte. Rask levering og alltid like godt!
Egner seg best til take away.

Dato for besøk: september 2017
Takk, Geno65
Anmeldt 23. juli 2017

Veldig god sushi til en overkommelig penge. Smakte like godt her som " kjede" restauranten i Tønsberg !

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Reidar0504
Anmeldt 8. mars 2017

God sushi, rimelige priser. Ikke det koseligste stedet å sitte å spise, men helt utmerket for take-away

Dato for besøk: mars 2017
Takk, 676mathildea

Reisende som så på Fuji Sushi, så også på

Sandefjord, Sandefjord kommune

Har du vært i Fuji Sushi? Del dine erfaringer!