Ordinært og fint

Anmeldt 29. august 2016
Hryslett
Trondheim, Norge

Anmeldt 11. mai 2018

Svømmehallen i Bugården i Sandefjord har 2 bassenger-en varmere og en ''vanlig''. Veldig fint for foreldre med barn eller aqua-aerobikk for de voksne. Helt ordinært. Perfekt på en regnværsdag.

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, AnnaRuscak
Anmeldt 4. februar 2017

Idag var jeg der for første gang. Det var fullt, og muligheten for en real svømmetur veldig begrenset. Det hele hadde vært helt greit hvis jeg ikke hadde møtt en av badevaktene i garderoben!! Hun ser på meg der jeg står og orienterer meg, mens jeg ser på gulvet jeg står på utenfor dusjanlegget med hår og annen skitt. Så vender hun seg til meg og sier uten videre anledning: "du skal dusje naken". Jeg reagerer ved å se på damen, litt fortumlet, hun gjentar beskjeden sin, og jeg mumler jaja...) Jeg dusjet, jada naken... og badet i ca en time, betalte 71 kroner for det og tenkte... det hadde vært helt greit hvis ikke det var for denne arrogante sure badevakten. Så nei jeg ser meg nok om etter et bedre alternativ.

Dato for opplevelse: februar 2017
Takk, marianneo624
Anmeldt 30. august 2016 via mobile enheter

Svømmehallen i Bugården i Sandefjord er det kommunale bassenget med både treningsfasiliteter og diverse bassenger og aktiviteter. Her er varmtvannsbasseng, svømmebasseng og stupeavdeling med stupebrett på 1 og 3 meter, samt stupetårn på 3 og 5 meter.
En 55 meter lang sklie byr på latter hos de fleste.
Grei temp i vannet og eget varmt barnebasseng.
Nye fliser i gangen mellom garderober og bassenget er kjempeglatte, så vær forsiktig.

Nye benker i badstuen på herregarderoben nylig.
Nytt treningsrom og handicapgarderobe ferdig sept 2016.

Dato for opplevelse: august 2016
1  Takk, Hryslett
Anmeldt 20. juli 2016

Vært her flere ganger både med og uten barn. Anlegget bærer mye preg av at det er gammelt og slitent. Helt greit for barn, men kun hoppetårn og en oppblåsbar blekksprut i vannet. Høy pris for et annlegg av denne standarden.

Dato for opplevelse: november 2015
Takk, Morten R
Anmeldt 24. oktober 2015

Helt grei offentlig svømmehall.
De har nylig pusset opp herregarderoben, noe som har resultert i en drastisk nedgang i benker det går ann å sitte på ved omkledning,

Moderne garderobeskap som låses med nøkkelbåndet som også fungerer som adgangskort.

Et stort basseng for lek og svømming, et mindre varmere basseng og et stupetårn.
Det er også en sklie på 55meter.

Dato for opplevelse: oktober 2015
Takk, andreaso613