“Egon -restauranten som aldri slutter å overraske”
Anmeldelse av Egon Stjørdal

Egon Stjørdal
Vurdert som nr. 13 av 22 Restauranter i Stjørdal
Kjøkken: Amerikansk, Cajun og kreolsk, Norsk
God for: Lokalt kjøkken, Familier med barn
Middagsalternativer: Frokost, Buffet
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Det fine med egon er at man veit hva man får, ett skikkelig tungrodd bestillingssystem og middelmådig mat. Det er i allefall det man skulle trodd, men neida, man kan gå inn med lave forventninger og fremdeles bli skuffet.
Tok som vanlig usaklig lang tid å lage maten, men såpass må man kanskje regne med, tar jo litt tid å mishandle det allerede dårlige kjøttet til biffsnadderen.
Det tok faktisk enda lenger tid enn normalt, men det kan nok ha en sammenheng med den brannalarmen som gikk av. Dette mener jeg allikevel ikke de ansatte på Egon ikke kan klandres for, da de løste denne utfordringen på mesterlig vis med å forsøke å overdøve alarmlydene med meget høylytt musikk.

Alt i alt en Opplevelse med stor O som skuffet tross lave forventninger.

Takk, 844eirikr

Anmeldt 10. juli 2020

Jeg besøkte Egon med min mor og far. foreldrene mine spiste biffsnadder, og jeg spiste Ultimate burger.
Burgeren var servert med løkringer som var overstekt og helt harde. Burgerbrødet var litt tørt, og bunnen var full av saus slik at det ikke gikk an å spise med hendene. Selve burgerkjøttet var perfekt stekt. Totalt sett en grei burger, men under Egons vanlige standard.
Biffen i mor og far sin biffsnadder var grå og uten stekeskorpe. I tillegg var kjøttet helt tørt. De fortalte meg at de aldri har fått servert dårligere biffsnadder.

Takk, Kristoffer N
Anmeldt 1. juni 2020 via mobile enheter

Bra mat og drikke.. Helt supert.. Knallbra.. Meget fornøyd.. God øl.. DAHLS.. Suragurken var litt sur..

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, _dnes2020
Anmeldt 1. juni 2020 via mobile enheter

Fin mengde, god øl. Perfekt for 2 stk. Desperat etter mat og øl.

Menyen er jo standard Egon, prisene er standard Egon

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, mathismerdem
Anmeldt 21. september 2019 via mobile enheter

På Egon får du det du forventer,rikholdig meny med noe for alle,små og store. Helt OK mat,uformell atmosfære, bra besøkt av lokale gjester. Trivelig betjening

Dato for besøk: september 2019
Takk, 895gretev

Har du vært i Egon Stjørdal? Del dine erfaringer!