“Sørgelige greier som vanlig”
Anmeldelse av Egon Stjørdal

Egon Stjørdal
Vurdert som nr. 14 av 23 Restauranter i Stjørdal
Kjøkken: Amerikansk, Cajun og kreolsk, Norsk
God for: Familier med barn, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Buffet
Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Sørgelige greier som vanlig fra Egon, dessverre var nabo resturanten vi skulle på nedlagt. Da ble det en «italiensk» pizza med sprø bunn som det sto i menyen. Kom en vassen ustekt frossenbunn. At det var frossenbunn kunne de innrømme da jeg fikk pengene igjen. Kjøp heller en Ristorante å stek hjemme, det er en større gastronomisk opplevelse. Makan til drittplass skal du lete lenge etter.

Dato for besøk: august 2020
Takk, 894j_rgenb

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

1. Scampi og kylling med wokgrønnsaker og ris
4 biter scampi, ok mengde, men svært lite smak. Litt kylling, ok. Nesten ingen grønnsaker! Og 90% ris.

2. Pasta bolognese
Veldig "vanndig", ingen ordentlig kjøttsaus. Liten porsjon.

3. Pasta carbonara
"Vanndig" igjen, ingen ordentlig saus av ost og fløte. Baconet var harskt!

Kelner mente porsjonstørrelsen var riktig. Han antok at "vanndige" pastaretter kunne skyldes at det ble med for mye kokevann med pastaen.

Vi fikk tilbud om både dessert og pengene tilbake. Men måltidet var ødelagt.

Takk, 141hanskristianh
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Det fine med egon er at man veit hva man får, ett skikkelig tungrodd bestillingssystem og middelmådig mat. Det er i allefall det man skulle trodd, men neida, man kan gå inn med lave forventninger og fremdeles bli skuffet.
Tok som vanlig usaklig lang tid å lage maten, men såpass må man kanskje regne med, tar jo litt tid å mishandle det allerede dårlige kjøttet til biffsnadderen.
Det tok faktisk enda lenger tid enn normalt, men det kan nok ha en sammenheng med den brannalarmen som gikk av. Dette mener jeg allikevel ikke de ansatte på Egon ikke kan klandres for, da de løste denne utfordringen på mesterlig vis med å forsøke å overdøve alarmlydene med meget høylytt musikk.

Alt i alt en Opplevelse med stor O som skuffet tross lave forventninger.

Takk, 844eirikr
Anmeldt 10. juli 2020

Jeg besøkte Egon med min mor og far. foreldrene mine spiste biffsnadder, og jeg spiste Ultimate burger.
Burgeren var servert med løkringer som var overstekt og helt harde. Burgerbrødet var litt tørt, og bunnen var full av saus slik at det ikke gikk an å spise med hendene. Selve burgerkjøttet var perfekt stekt. Totalt sett en grei burger, men under Egons vanlige standard.
Biffen i mor og far sin biffsnadder var grå og uten stekeskorpe. I tillegg var kjøttet helt tørt. De fortalte meg at de aldri har fått servert dårligere biffsnadder.

Takk, Kristoffer N
Anmeldt 1. juni 2020 via mobile enheter

Bra mat og drikke.. Helt supert.. Knallbra.. Meget fornøyd.. God øl.. DAHLS.. Suragurken var litt sur..

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, _dnes2020

Reisende som så på Egon Stjørdal, så også på

Har du vært i Egon Stjørdal? Del dine erfaringer!