“Smeltet i munnen”
Anmeldelse av Lulu Restaurant

Lulu Restaurant
Vurdert som nr. 7 av 362 Restauranter i St. Julians
God for: Romantisk, Forretningsmøter, Store grupper, Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Anmeldt 17. oktober 2016 via mobile enheter

Hadde sett at denne hadde fått noen gode tilbakemeldinger. Det var plassen vel fortjent. Jeg spiste en biff, og min mann tok stroganoff. Og vi drakk en flaske Nexus. Til dessert tok vi banoffee. Det smakte alldeles nydelig. Biffen var perfekt medium og noe av det møreste, og allikevel mest smakfulle jeg har vært borti. Den ble bedre og bedre for hver bit jeg tok, og jeg gruet meg mer og mer til slutten. Jeg fikk prøvesmake stroganoffen også, og den hadde en saus ut av en annen verden. For middag, dessert og vin rundet vi så vidt 80 € for disse herlighetene. Fikk 10% avslag fordi vi kom før kl 20. Var absolutt verdt pengene. Vi reiste oss og gikk inn til massasjesenteret rett ved siden av og avsluttet kvelden med en deilig minitortur.

Takk, Janne K

Anmeldt 24. august 2016 via mobile enheter

Vi fikk stor ,varmt velkomst ved adgangen.Selve eireren anbefalt mat og vinen som tilpasser.veldig god og personlig servis med god mat.Både eieren og ansattene ser ut som de elsker hva de driver med, jeg personlig setter stor pris på slike restauranter.Anbefales...

Takk, mert b
Anmeldt 24. juli 2016 via mobile enheter

Fantastisk mat og helt fenomenal service fra hyggelige folk... lå litt vanskelug til og kanskje litt lite utvalg. Men verdt et besøk

Takk, Ole Jørgen B
Anmeldt 20. mai 2016 via mobile enheter

Hyggelig velkomst av eieren selv. variert meny, spesielt på kjøtt, uvanlig sjarmerende kelner og maten smakte nydelig. Anbefales

Takk, Bjørn Ragnvald ... B
Anmeldt 25. november 2014

Tok med meg 9 damer etter en vellykket middag her for et år siden . Ble heller ikke skuffet i år . Nydelig mat og flott service . Anbefaler det meste på menyen . Alle 9 var superfornøyde .

• Atmosfære
Takk, StavangerHanne

Reisende som så på Lulu Restaurant, så også på

Har du vært i Lulu Restaurant? Del dine erfaringer!