Anmeldt 17. april 2017 via mobile enheter

Var her med kone og to barn på 7 og 9 år 1 uke. Fikk en flott velkomst med bobler i glasset og bursdagskake på rommet. Turen var gave til min kones 40 årsdag. Hotellet er flott på alle måter. Vi bodde i deluxe-rom med stor terasse på bakkeplan. Veldig fine rom med stort bad med badekar. Sengene var gode med faste fine madrasser. Vi hadde frokost inkludert. Frokostbufeen var svært god med masse utvalg. Hotellet har flotte fellesarealer og et fint bassengområde. Treningssenteret var praktisk og godt utstyrt. Det var deilig med innendørs svømmebasseng når det egentlig var litt kaldt å bade ute. Hotellets beliggenhet er også god. Enkelt å komme seg med buss til Valetta og andre deler av øya. Gode spisesteder i gangavstand. Drar gjerne tilbake hit. Flott hotell med veldig proff betjening. Har hatt et flott opphold på alle måter.

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, Bjornvegards
achraf_kamel, Duty Manager på Hilton Malta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. april 2017

Dear Bjornvegards,

Thank you very much for staying at the Hilton Malta and taking a moment to share feedback on your stay with us.

I am delighted to hear you thoroughly enjoyed your stay and that you found both the our service and our facilities great. Our team takes great pride in your feedback and all your comments.

Once again, thank you so much for sharing your experience on Trip Advisor. We very much look forward to welcoming you back to your new “Maltese home”.

Kind Regards,

Achraf Kamel

Anmeldt 27. november 2016

Dette var ett meget bra hotell som absolutt stod til både forventninger og det jeg hadde hørt om Hilton tidligere. Topp rom, topp service og meget bra mat, både frokost og lunch. Veldig hyggelig betjening, både i restaurantene og i resepsjonen. Dette hotellet kan absolutt anbefales.

Dato for oppholdet: november 2016
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Hilton Hotels & Resorts
Takk, haralda185
Anmeldt 8. november 2016

Vi hadde en flott uke i oktober 2016 på Hilton Malta. Mottagelsen vi fikk var helt topp og ligeså rommet vi fikk tildelt/hadde bestillt. Dvs. de hadde oppgradert rommet vårt til rom med sjøutsikt, og det var jo veldig bra. MEN det negative ang. rommet var to ting: Veggene mellom balkongene var veldig lave slik at vi hadde ikke noe privatliv på balkongen, vi så hva de andre gjorde og de gjorde det samme med oss hele tiden. Det syntes vi ikke noe om, og på et 5* hotell burde det være en selfølge med helt atskilte balkonger. Og så fikk vi et rom der det ikke var tak over balkongen, slik at da det begynte å regne og storme, ja, så ble det ille, og vi kunne ikke bruke balkongen. Harde senger for mitt vedkommende, men brede og fine senger. Rådyr frokost, 22 Euro, og det er altfor mye. Vi spiste frokost der 2 ganger, den er fantastisk god, men man trenger ikke alt dette for en frokost. Ellers et hotell vi kanskje kommer til å bo på igjen, men det har noe med pris å gjøre, for det er litt for dyrt å bo her.

Romtips: Be om rom med hele balkongvegger.
Dato for oppholdet: oktober 2016
Takk, 88Berit88
achraf_kamel, Duty Manager på Hilton Malta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. november 2016

Dear 88Berit88,

Thank you for taking the time to write such a lovely review about your recent stay with us at the Hilton Malta

I am thrilled to hear that you had a fantastic stay; in particular I am delighted that you found our staff and our service exceptional. We pride ourselves on our customer service, so it is brilliant to hear that you feel we far exceeded your expectations.

I am also pleased to hear that we managed to arrange a nice upgraded sea view room and that you found Our breakfast plentiful.

Kind Regards,

Achraf Kamel

Anmeldt 4. september 2016

Hvis man ønsker seg et god sommer ferie med sol og strand,man må ha et god hotell med god fasiliteter,Malta har begrenset felles strand muligheter dersom lurt å bo et stor hotel med stor utvalg av fasiliteter,Vi har vært i Malta Hilton slutten av august.Stor Resort med hygienisk,rent og pent hotell med prof personell.Absolutt anbefales

Romtips: Velg marinesiden mindre støy enn svømmebassengen
Dato for oppholdet: august 2016
Takk, mert b
Anmeldt 22. juni 2016

Flott hotell, rent og pent, gode fasiliteter. Bestilte et oppgradert rom med adgang til executive lounge, benyttet ikke den mer enn en gang,,,
Flott utsikt og beliggenhet, godt servicenivå.
Flott bassengområde og spa/trimavdeling.

Romtips: Bestill executive rom, da er du sikret gor havutsikt samt tilgang på lounge etc.
Dato for oppholdet: mai 2016
Takk, Stigje