Besparingsvarsel! 11 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 11 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 234 per natt.

Hilton Malta(St. Julians)
Besparingsvarsel! 15 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 15 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 294 per natt.

InterContinental
Argento Hotel(St. Julians)
Priceline
Anmeldt 10. august 2015

• Opphold: juli 2015, reiste som et par
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu Hotels
Anmeldt 15. juni 2015 via mobile enheter

Super beliggenhet, flott service og super frokost. Vi hadde ett kjempe bra opphold på fire netter og vi koste oss fra vi kom til vi dro. Vi prøvde alle fasiliteter fra treningsrom til basseng. Flotte uteområder og nydelig mat på restaurantene. Anbefales på det sterkeste.

Opphold: juni 2015, reiste som et par
2  Takk, Thomas N
Anmeldt 4. juni 2015

Flott beliggenhet, meget god service, fantastisk frokost og flotte basseng ute. Utsikten var upåklagelig, og hit reiser vi gjerne tilbake. Passe stort hotell som ligger kun 10 minutters spasertur unna en flott badestrand.God busskommunikasjon til Valletta og nabobyene ;-)

• Opphold: mai 2015, reiste som et par
7  Takk, Øyvind B
Anmeldt 28. oktober 2014

Flott hotell, ligger sjønært med svømmebasseng og trimavdeling. Store rom med moderne bad. De fleste rom med utsikt over sjøen og balkong. Vennlig betjening. Frokosten var bare enorm. Her kan du vellge og vrake. Gangavstand til sentrum i St Julian´s med restauranter og barer. Hotellet er litt slitent og kunne nok tjent på litt mer rengjøring.

• Opphold: oktober 2014, reiste på forretningsreise
2  Takk, ProfessorTravell
Anmeldt 23. februar 2014

Besøkte hotellet for tredje gang på to år. Forretningsreise med noen dager ferie i tillegg. Hotellet ligger nydelig til mot Middelhavet. Koselig bar og restaurant med god mat/drikke og hyggelig betjening. Frokosten er blant de mest omfattende jeg har opplevd (har forsøkt mange...) både hva angår utvalg, kvalitet og betjening. Fin avstand til nærmeste sentrum, stille og rolig område. God parkeringsmulighet.

• Opphold: februar 2014, reiste på forretningsreise
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu Hotels