Anmeldt 4. august 2018

Dato for oppholdet: juli 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Raymond P, Guest Relations Manager på Radisson Blu Resort, Malta St Julian's, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2018

Anmeldt 26. august 2017 via mobile enheter

Veldig fornøyd med oppholdet. Bra service over hele linjen.
Bassenget er et fint sted å tilbringe dagen, men etter en uke så er støyen fra båten som drar fallskjermen veldig markant. Ganske irriterende å høre på den i timesvis hver dag.
Ellers så er vi veldig fornøyde.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, 728lisbeths
Aaron V, Manager på Radisson Blu Resort, Malta St Julian's, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2017

Kjære gjest,

Takk for din anmeldelse.

Vennlig hilsen,

Aaron Vella
Rooms Division Manager

Anmeldt 11. november 2015

Dette er et supert hotell med fine rom. Vi hadde et stort rom med en stor veranda. Sengene var veldig gode å ligge i. Det var flere restauranter og maten var god. Det var bassenger, og også mulighet for å bade i havet fra en badetrapp på hotellets område. Gangavstand til sandstrand. Gangavstand til St. Julians. Vi spiste mye på hotellet, men hadde også noen middager på andre bra restauranter i St. Julians. Hyggelig personale som jobbet på hotellet. Vi hadde en hyggelig ferie! Det var også spa avdeling og treningsrom på hotellet, som jeg ikke benyttet meg av.

Dato for oppholdet: september 2015
Takk, IngerHN
Anmeldt 10. august 2015

Dato for oppholdet: juli 2015
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu Hotels
Anmeldt 15. juni 2015 via mobile enheter

Super beliggenhet, flott service og super frokost. Vi hadde ett kjempe bra opphold på fire netter og vi koste oss fra vi kom til vi dro. Vi prøvde alle fasiliteter fra treningsrom til basseng. Flotte uteområder og nydelig mat på restaurantene. Anbefales på det sterkeste.

Dato for oppholdet: juni 2015
2  Takk, thomasn476