Anmeldt 11. november 2018

Hotellet ligger fint til ved havet, men bærer preg av å være noen år og trenger utvendig oppussing. Uteområdene var allikevel velfungerende.God bussforbindelse til øvrige deler av øya, men litt tidkrevende retur. Servicen var upåklagelig og spesielt opplevde vi svært hjelpsomme concierge.Frokosten var nydelig! Med alt vi ønsket oss

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Takk, Greta S
RaymondP1640, Public Relations Manager på Radisson Blu Resort, Malta St Julian's, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. november 2018

Dear Guest,
I would like to thank you for residing at the Radisson Blu St. Julian’s for your recent visit to Malta and for having the time to review our Resort.

We are glad to learn that your overall stay with us was an enjoyable one. Thank you for your positive comments regarding our team members and your experience at the hotel.

We are delighted to have hosted you in our Resort and do hope to host you once again in the not too distant future.

Yours sincerely,
Ray Pace
Guest Relations Manager

Anmeldt 4. august 2018

Dato for oppholdet: juli 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Raymond P, Guest Relations Manager på Radisson Blu Resort, Malta St Julian's, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2018

Anmeldt 26. august 2017 via mobile enheter

Veldig fornøyd med oppholdet. Bra service over hele linjen.
Bassenget er et fint sted å tilbringe dagen, men etter en uke så er støyen fra båten som drar fallskjermen veldig markant. Ganske irriterende å høre på den i timesvis hver dag.
Ellers så er vi veldig fornøyde.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, 728lisbeths
Aaron V, Manager på Radisson Blu Resort, Malta St Julian's, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2017

Kjære gjest,

Takk for din anmeldelse.

Vennlig hilsen,

Aaron Vella
Rooms Division Manager

Anmeldt 11. november 2015

Dette er et supert hotell med fine rom. Vi hadde et stort rom med en stor veranda. Sengene var veldig gode å ligge i. Det var flere restauranter og maten var god. Det var bassenger, og også mulighet for å bade i havet fra en badetrapp på hotellets område. Gangavstand til sandstrand. Gangavstand til St. Julians. Vi spiste mye på hotellet, men hadde også noen middager på andre bra restauranter i St. Julians. Hyggelig personale som jobbet på hotellet. Vi hadde en hyggelig ferie! Det var også spa avdeling og treningsrom på hotellet, som jeg ikke benyttet meg av.

Dato for oppholdet: september 2015
Takk, IngerHN