Anmeldt 9. oktober 2016

Meget bra service og bra renhold. Fine ute arealer rene bassenger. Hyggelig betjening, mange flotte restauranter i nærheten. Det ble byttet sengetøy hver dag. Frokosten kunne vært bedre. Meget hyggelig betjening i pool baren.

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, roysabbath
Anmeldt 23. august 2016 via mobile enheter

Har vært her i 3 dager. Brukte 43 min på innsjekk og det sier vel alt om betjeningen. Hotellet har mange fine restauranter og gode muligheter for bading. Smør deg med solfaktor mens du venter på mat. 45 min for en gresk salat. Rommene er average men du har balkong og sjøutsikt.

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, 528steinb
Anmeldt 30. juli 2015

Flott og stort hotell med ypperlig beliggenhet. Meget god service fra et hyggelig personale. Flotte rom med fin havutsikt. Vårt rom hadde dessverre en meget ubehagelig og rå lukt som kom fra airconditionanlegget. Etter å ha klaget på dette var hotellpersonalet raskt ute med å gi oss ett nytt rom vi var fornøyd med.
Er litt usikker på om dette er ett 5 stjernes hotell(kanskje 4 og en "halv" stjerne.)
Men vi trivdes veldig godt på hotellet og kan godt tenke oss å bo der flere ganger

Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, Torito52
Anmeldt 14. mai 2015

Ble litt skuffet over dette 5 stjerners hotellet. Ser fint ut utvendig, bra bassengområde og stor flott lobby. Rommene var store, men gamle og litt møkkete. Spesielt badet var slitt, fugene i flisene burde vært skrubbet. Badet var i tillegg lite, dårlig lys, ingen dokost.
Dobbeltsengen hadde groper der hvor man ligger, madrass kunne vært bedre. Bra utvalg i minibaren. Shampo og såpe på badet.
Det står at hotellet har 9 spisesteder, vi fant 4. På grillrestauranten satt vi 1 time før vi fikk mat, det samme skjedde til lunch - ikke akseptabelt. Ingen barservice ved nedre basseng, måtte låse oss inn gjennom port og gå opp til annet basseng for å få kjøpt drikke. Vil derimot anbefale restauranten Caviar&Bull, utrolig godt og super service.

Kun iskaldt vann i dusjene ved bassengtoalettene. Positivt med strandhåndkle, bare å hente hvor mange man ville. Ønsker man å bade i havet var det klipper og vanskelig å komme opp igjen uten å skrape seg opp. Stranda innerst i bukta så ikke veldig trivelig ut.

Likte ikke at rengjøringspersonell låste seg inn for å vaske 0845. Nøkkelkortene måtte vi omprogrammere flere ganger da de sluttet å virke. Liten vannlekkasje i taket, dette ble ordnet.

Wifi fungerte utmerket både på rommet og ved basseng. Det må sies at det var lavsesong og lite folk på hotellet.

God frokost med bra utvalg av mat. Egen kokk som stekte omeletter. Gratis prosecco til frokost.

Vi hadde noen deilige dager ved bassenget så alt i alt ett hotell jeg kunne reist tilbake til. Kort gangavstand til uteliv og butikker.

Romtips: jo høyere opp jo bedre.
Dato for oppholdet: mai 2015
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Ann-Lisbeth
Anmeldt 8. november 2013

2 vennepar hadde en fantastisk fin uke på hotellet! Sentral men rolig beliggenhet med fantastisk utsikt fra balkongen. Betjeningen var hyggelige og ga rask og god service. Variert og god frokost. Vi synes vi fikk mye igjen for pengene. Anbefales!

Romtips: Busstopp med hyppige avganger rett utenfor hotellet. Spander litt ekstra for å få balkong med sjøutsikt
Dato for oppholdet: oktober 2013
  • Reisetype: Reiste med venner