Argento Hotel(St. Julians)
Hilton Malta(St. Julians)
Besparingsvarsel! 12 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 12 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 303 per natt.

Anmeldt 28. mai 2018 via mobile enheter

Stort og fint hotel, bodde her ifm konferanse. Veldig variasjon i rommene, da noen rom er pusset opp, andre ikke. Fantastisk god service da jeg måtte bytte rom, og en veldig hyggelig ansatt fulgte dette tett opp.
Be om rom litt høyt opp, da det kan være mye støy fra barer etc for rommene i 1,2 og 3 etg.

Opphold: februar 2018, reiste på forretningsreise
Takk, Dorte F
Anmeldt 4. mars 2018

Vi bodde i den delen av hotellet som Diamond Resorts disponerte. Store romslige leiligheter, godt utstyrt. Sant skal sies, det er moro å oppleve at noen åpner døra når du kommer inn, kommer du med taxi, ja, da står portieren klar og lukker opp bildøra for deg. Det er et stilfullt hotell, men dessverre det var mye bråk fra byggeaktivitet rundt . Likevel den lyden forstyrret ikke når du satt innendørs. Byggeaktiviteten er eneste årsak til at hotellet ikke fikk full pott. Hvis vi skal til Malta igjen, ja, da drar vi hit.

Romtips: Velg en av de øverste etasjer, der er det mer sol.
Opphold: februar 2018, reiste som et par
Takk, Ida Marie H
InterContiMalta, Guest Experience Manager på InterContinental Malta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. mars 2018

Kjære gjest,

Mange takk for at du har benyttet denne muligheten til å evaluere InterContinental Malta og for at du har gitt oss tilbakemelding om oppholdet ditt.

InterContinental Malta svarer kun evalueringer foretatt på engelsk, og du må gjerne kontakte oss direkte å diskutere oppholdet og erfaringene dine ytterligere.

Vennlig hilsen,
Celine Herold
Guest Experience Manager

Anmeldt 4. august 2017

Reint og ryddig hotell. Flotte, store rom. Vi hadde med oss to ungdommar, og dei fekk fint plass på rommet.
Stort bad med lekre badeprodukt, både dusj og bad.
Super service!
Fint bassengområde, med rikeleg med solsenger. Mjuke, gode badehåndkle som du kunne skifte når du ville.
Rikholdig frukost, med "omelettkokk" - som laga verdens beste varmmat.
Treningsstudioet har vi ikkje sett maken til, og vi trente gratis.
Vi tok ikkje i bruk restaurantane, men prøvde Skybeach i 19.etasje. Vil anbefale alle på det sterkaste å ta ein tur dit. Utsikt over heile byen og levande taffelmusikk ved infinitypoolen.
Minus for omgivelsane. Hotellet ligg midt i bargata, og det var mykje trafikk som rasa forbi i den smale gata.
Kjem gjerne tilbake!

Romtips: Betal gjerne litt ekstra for litt utsikt
  • Opphold: juli 2017, reiste med familie
Takk, Monica V
InterContiMalta, Front Office Manager på InterContinental Malta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2017

Berit Geiler
Front Desk Manager

Anmeldt 26. august 2016 via mobile enheter

Meget bra standard på hotellet, hyggelig personell, og bra mat. Egen privat strand med solsenger, håndklær og matservering. Stort fint basseng, spa og treningssenter. Kommer veldig gjerne tilbake til Malta og Intercontinental.

Opphold: september 2015, reiste med familie
1  Takk, Sigurd A
David B, Manager på InterContinental Malta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. august 2016

David Bache
Markedsføringssjef

Anmeldt 25. juli 2016

Hotel med egen gratis strand for hotellets gjester. Ikke gratis internett er et minus !
Bra beliggenhet, men høy bygge aktivitet rundt og på Hotellet dro litt ned. Men dette endrer seg velda de blir ferdige.

• Opphold: juli 2016, reiste med familie
Takk, perantonsen
David B, Manager på InterContinental Malta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2016

David Bache
Markedsføringssjef