7 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 29.01.23
Expedia.comUSD 63
HurbUSD 66
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

For oss som ikke skulle være mye på hotellet var dette hotellet helt fint. Beliggenheten var veldig sentral med nydelig utsikt til havnebassenget fra balkongen. Rommet var stort, men hadde trengt å pusses opp og særlig badet hadde sett sett sine glansdager. Frokosten var også ganske stusselig. Vi brukte konferanserommet en dag, det var veldig fint.

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, 822elisabethg
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Hotellet har en flott beliggenhet. Hyggelig personale og fint basseng. Dessverre er det nedslitt. Resepsjonen har en lang liste over folk som klager på rommene, og isteden for å reparere det som er feil sender man bare inn nye gjester og håper på det beste. Hele baksiden av hotellet ligger i et støyfullt anleggsområde. Velg et annet hotell er min anbefaling.

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, OFuglestad
Anmeldt 22. november 2017 via mobile enheter

Fire flotte dager. Deilige frokoster. Stort rom, deilig balkong. Vennlig betjening. Bading i både basseng og havet. Anbefales. Bra område, busser, restauranter mm i nærheten. Fin utsikt. Kunsten har vært av variert kvalitet. Fine felles oppholdsrom. Litt lytt ut mot gangen fra rommet.

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, jensreidarantons
Anmeldt 16. oktober 2017 via mobile enheter

Bodde her 6 netter i oktober 2017. Fantastisk beliggenhet i St Julian med svømmebasseng og tilgang til sjøen. Hotellet har dessverre ikke utnyttet sitt potensiale, de yter dårlig service, maten til frukost og middag (buffet) er under middels men det værste var sengene. De mangler overmadrasser og var alt for harde å sove på noe som gav meg mange våkennetter.
Men som sagt, potensialet er tilstede!

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, 832lenef
Anmeldt 12. januar 2017 via mobile enheter

Slet først med å få sjekket inn da det ikke holdt å ha voucheren for å ha betalt digitalt, men den måtte være printet ut. Oppdaget senere at dørene til hotellrommet alltid låser seg. Spiste på restauranten deres baco noir, fikk uttørket brød og svinefilet som var seig å tygge og var mer fettklumper enn kjøtt.
Utenom dette er det et greit sted å bo. Flere restauranter og tilgang til buss i gangavstand. Utsikten er fantastisk.

Dato for oppholdet: januar 2017
Reisetype: Reiste alene