“Tidenes nedtur ever”

Kjøkken: Thai
God for: Spesielle anledninger, Romantisk
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Middag, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 28. september 2017 via mobile enheter

Forferdelig. Å kalle dette thai må være tidenes overdrivelse. Det nærmeste å kalle det overhodet asiask innslag måtte bli den kokte risen, som er vanskelig å ødelegge i seg selv. Nei, velg noe annet i gata på utsiden. Verre enn dette får det ikke blitt.

Takk, Aud ellen F
MaltaHilton, Manager på Blue Elephant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. oktober 2017

Dear Aud ellen F,

Thank you for your candid review. Naturally I am disappointed that you have left the restaurant less than satisfied with the entire experience. All our kitchen team are Thai nationals who take a great pride in creating authentic dishes with only the freshest of ingredients. I will share your comments with both our head chef and restaurant manager and my apologies that we didn’t meet your expectations
Should you wish to discuss your evening in more detail please do contact me directly via euan.phillips@hilton.com

Kind Regards
Euan Phillips
Food & Beverage Manager

Anmeldt 25. juni 2017 via mobile enheter

Maten var svært god og betjeningen var meget flinke og hyggelige. Min kone som opprinnelig kommer fra Thailand var også svært fornøyd med maten. Vår servitør var fra Thailand, noe som gjør det hele troverdig.

1  Takk, Ingar L
Anmeldt 16. august 2015

En helt enestående service fra første stund. Spennende og meget velsmakende mat, med gode anbefalinger og forklaringer av personalet. Perfekt vin tilpasset maten. Flotte omgivelser med tydelig asiatisk preg.

Takk, NinaES2013
Anmeldt 3. mars 2015

Jeg har dessverre ikke vært i Thailand enda, men hvis det er like bra som på Blue Elephant, må jeg se til å dra snart. Servicen var utrolig bra og her slipper du å vente på at en servitør skal ta seg bryet med å komme til bordet. VI bestilte en av de store menyene og det hele sto godt til forventningene.

• Atmosfære
Takk, Italian_stud
Anmeldt 22. november 2014

likte veldig godt denne resturanten med god service og god mat. litt dyrt men det er det verdt. fine lokaler med fisker. planter. Likte ekstra godt at jeg fikk med meg en blomst etter vi hadde betalt

Takk, Anne S

Reisende som så på Blue Elephant, så også på

St. Julians, Malta
St. Julians, Malta

Har du vært i Blue Elephant? Del dine erfaringer!