“Restaurant i ypperste klasse”
Anmeldelse av Buddhamann

Buddhamann
Vurdert som nr. 9 av 374 Restauranter i St. Julians
Anmeldt 25. september 2017

Meget fin beliggenhet, uteplasser med utsikt over hele St Georgs bay. Påpasselig betjening fra begynnelse til slutt. Menyen appellerer til en søkende gane og maten innfrir. Fisk og kjøtt, blekksprut og scampi. Her kan du finne mange favoritter. Kan anbefales.

Dato for besøk: september 2017
Takk, Kjell1958

Anmeldt 29. august 2017 via mobile enheter

Bestilte bord, men det hadde de tydeligvis glemt. Vi mått vente for oppdekking. Varm hvitvin og glass som var skitne, både grå og med endel fingeravtrykk. Ved klage fikk vi høre at de ikke hadde kald hvitvin. Litt skuffende i 30 varmegrader. Ingen duk på bordet og bestikk lå rett på et bord som ikke så rent ut. Dårlig oppfølging og serv ice fra personalet. Veldig spesiell meny for de som er ute etter noe ekstra. Gode smaker på hovedrett. Varm hvitvin og relativt kostbart. Vi kommer nok ikke tilbake.Det

Dato for besøk: august 2017
Takk, Berit B
Anmeldt 18. juli 2017 via mobile enheter

Vi fikk et flott bord ute med fin utsikt over bukten og Middelhavet. Servicen var rask og god. Maten ble fint presentert og smakte godt. Sønn var skuffet over Peking duck. Vinen var litt varm men ble plassert i is.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Håvard W
Anmeldt 9. november 2016 via mobile enheter

God service, hyggelig betjening og spennende smaker. Fint lokale med flott utsikt. Kan trygt anbefales.

Dato for besøk: november 2016
Takk, 911kristinm
Anmeldt 4. november 2016 via mobile enheter

Veldig god service og betjening. God mat. Rolig sted med fin utsikt over bukta. Nødvendig å bestille bord på forhånd. Kan gjøres på Corinthia hotell.

Dato for besøk: november 2016
Takk, Aud S

Reisende som så på Buddhamann, så også på

St. Julians, Malta

Har du vært i Buddhamann? Del dine erfaringer!