“Fantastisk god asiatisk mat til en meget god pris.”
Anmeldelse av Thai Silk

Thai Silk
Vurdert som nr. 4 av 30 Restauranter i Grenaa
Anmeldt 31. august 2021

Vi besøkte denne restauranten 2 ganger i løpet av kort tid. Denne ene gangen a la carte meny og den andre gangen hadde vi buffet. Begge gangene var maten førsteklasses, smakfull og spennende. Vi har reist både i Vietnam og Thailand, og kan virkelig si at maten vi opplevde her absolutt kan måle seg med det beste av maten vi fikk der. Vi fikk begge gangene god service av et hyggelig og engasjert personale. Vi vil virkelig anbefale denne restauranten på det varmeste, fantastisk god og spennende mat til en meget god pris. Folk fra Djursland: Kom dere av sted til Thai Silk!! Astrid Amstrup og Knut Leyre Olsen fra Norge.

Takk, 760knutl

Anmeldt 2. august 2019

Super god mat,hjemme koselig atmosfære og rimelige priser! Super fornøyde alle 9 i familien. Feriens beste middag!

Dato for besøk: august 2019
Takk, Holmbolm
Anmeldt 5. juli 2019 via mobile enheter

Trivelig betjening og hyggelige lokaler. Middags-buffeten smakte fortreffelig. Prøv kylling i kokosmelk.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, TorPedal
Anmeldt 11. juli 2017 via mobile enheter

Vi var tre familier med ulike retter til alle sammen og alt var fantastisk godt. Vårrullene er helt nydelig og maten er rimelig. Koselig miljø inne.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, 802mikeu2015
Anmeldt 9. juli 2017 via mobile enheter

Nydelig mat og god service vi var 6 voksne og 6 barn som alle likte maten vi fikk. Wc var rent og hyggelig. Gode priser også. Vi var veldig fornøyd.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, mizzy30_430

Reisende som så på Thai Silk, så også på

Grenaa, Northdjurs Municipality

Har du vært i Thai Silk? Del dine erfaringer!