eDreamsUSD 162
ZenHotels.com
Agoda.com
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Dato for oppholdet: august 2021
Kari Brandsgård, Direktør på Jorgensens Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2021

Anmeldt 28. juni 2022

Dato for oppholdet: juni 2022
Kari Brandsgård, Direktør på Jorgensens Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juni 2022

Anmeldt 12. juni 2022

Romtips: Vælg ikke det allermindste.
Dato for oppholdet: mai 2022
Kari Brandsgård, Direktør på Jorgensens Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juni 2022

Anmeldt 28. mai 2022

Dato for oppholdet: mai 2022
Kari Brandsgård, Direktør på Jorgensens Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. mai 2022

Anmeldt 26. mai 2022 via mobile enheter

Romtips: Der holdes fester på hotellet, så undgå værelser ovenpå festsalen!