Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Rent og ryddig hotell i herskapelige omgivelser. Flott parkområde rett ved. Ingen aircondition på rommene. Frokosten var svært enkel og middelmådig. Ok buffet på kvelden med egen barnebuffet. Nært legoland.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, 602mariusf
Thomas O, General Manager på Scandic Bygholm Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2018

Kære Marius F,

Tak for en fin tilbagemelding på Jeres seneste besøg. Det sætter vi stor pris på.

Jeg deler dine konstruktive kommentarer med resten af teamet og så arbejde vi hårdt videre, således vi forhåbentlig kan gøre os fortjente til en stjerne eller to mere næste gang.

Håber I kan nyde den sidste del af sommeren.

Anmeldt 28. juli 2018

Vi lette etter passende hotell den siste natten av ferien og ble tipset av venner om Bygholm. Det viste seg å være en uovertruffen opplevelse fra ankomst til avreise, selv om det var rekordvarmt akkurat dette døgnet. Mottakelsen i resepsjonen var langt over det man kan vente. Det første rommet virket litt mørkt og trangt, men det var helt i orden å bytte; oppgradere til et rom i det gamle hovedhuset med utsikt til parken. Anbefales! Nøt en G&T ved den vakre parken før middagen. Hereford-biffen var litt overstekt, men tilbehøret var bra. Og vinen: Vår travle og hyggelige kelner anbefalte en fulltreffer, Zinfandel fra California. Meget hyggelig og meget profesjonelt. Merket Legoland-influensen i frokostsalen, men det var bare hyggelig. Kommer gjerne tilbake!

Dato for oppholdet: juli 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, ingefo
Thomas O, General Manager på Scandic Bygholm Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2018

Kære Ingefo,

Tak for en fantastisk anmeldelse. Det er opløftende læsning, som jeg helt sikkert vil dele med teamet.

Jeg beklager hvis varmen har været en udfordring, men som du selv skriver, så har det været en usædvanlig varm sommer - mere end vores værelser har kunne klare.

Det er dog dejligt, at i have et godt ophold og jeg håber snart at se jer igen.

Anmeldt 24. juli 2018

Ledig hyggelig opplevelse, alt fra god parkering ved ankomst, veldig hyggelige personale i resepsjon, og flotte rom. En stor og flott hage, men mye aktiviteter.
Vi kommer nok tilbake!
Dette hotellet kan anbefales

Dato for oppholdet: juli 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Ove L

Kære Ove L,

Tak for de 5 flotte stjerner og den gode anbefaling. Det er både jeg selv og resten af teamet rigtig glade for.

Med ønske om et snarlig gensyn og bedste hilsner.

Anmeldt 13. oktober 2017 via mobile enheter

Vi overnattet her i forbindelse med en skoletur til Berlin med Hvite busser. Over 100 ungdommer og voksne innlosjert i en natt. Når vi ankom fikk vi en deilig middag, hjemmelaget hamburger med salat, sauser og annet tilbehør og ovnsstekte poteter. Her er det flotte rom med deilige senger. De ansatte er veldig vennlige og hjelpsomme. Kommer igjen så fort vi er i området.

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, Ole Realf Tange... V
Thomas O, General Manager på Scandic Bygholm Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. oktober 2017

Kære Ole Realf Tange... V,

Tak for en 5 stjernet tilbagemelding. Jeg er glad for i havde et godt ophold selvom det var et kort stop.

Jeg vil sende dine roser videre til resten af teamet, som er de rette modtagere.

Glæder os til at se dig tilbage på hotellet igen i fremtiden.

Anmeldt 10. oktober 2017 via mobile enheter

Bor gjerne her igjen. Hyggelig hotell med sjel i restauranten og parken er fantastisk. Deilig frokost, god seng. Har testet flere hotell i området, dette har blitt en favoritt pga Maten og parken, deilig å gå seg en tur

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, KariJ2

Kære KarlJ2,

Jeg er glad for vi er din favorit i området. Det sætter jeg stor pris på.

Vi takker for de 4 flotte stjerner og nogle gode motiverende kommentarer, som jeg straks videresender til resten af teamet.

Håber snart at se dig tilbage på hotellet.