Gratis avbestilling frem til 28.08.22
Gratis avbestilling frem til 28.08.22
ScandicHotels.com
Anmeldt 29. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Thomas Oest, General Manager på Scandic Bygholm Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2021

Anmeldt 28. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Thomas Oest, General Manager på Scandic Bygholm Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. november 2020

Anmeldt 26. juli 2020

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Var her 4 netter med familien i juli.
Hotellet ligger svært bra til dersom man reiser med barn. Flott park og store områder rundt hotellet og kort vei inn til byen. Veldig effektivt å komme til fra E45.

Da vi var her hadde dessverre baren og restauranten stengt grunnet Covid-19 men det trekkes ikke for det i denne vurderingen.

Gratis parkering med masse plass og flotte nye rom som har alt man trenger med tidsriktig standard.
Må regne med noe støy fra veien som passerer hotellet, men ikke et stort problem.

Frokosten var meget bra. Tross Covid-19.

Alt i alt en 100% Scandic opplevelse. Vi kommer garantert til å komme tilbake hit senere.

Takk, Jimpec
Thomas Oest, General Manager på Scandic Bygholm Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. september 2020

Kære Jimpec,

1000 tak for en rigtig flot anmeldelse. Jeg er glad for i havde et dejligt besøg hos os.

Vi vil glæde os til at se Jer tilbage. Vores restaurant og bar er igen kommet i drift, så det begynder at gå i den rigtige retning.

Bedste hilsner

Thomas Oest, Hoteldirektør

Anmeldt 16. februar 2020

Hotellet stod ikke til forventningene. Hyggelig betjening og gratis parkering var et pluss. Rommet var dårlig rengjort og frokosten skuffende. Stekeos fra vaffeljernet fylte hele frokostsalen, litt ubehagelig. Vi velger et annet neste gang.

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, Camilla L
Happiness818440, Manager på Scandic Bygholm Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. februar 2020

Kære Camomille,

Tak for din tilbagemelding på dit ophold på Scandic Bygholm Park. Det er meget beklageligt, at vi ikke har levet op til dine forventninger.
Skulle din rejse igen komme forbi Horsens er du meget velkommen til at kontakte vores reception direkte, da vi gerne vil sørge for at du næste gang får en ekstra god oplevelse på hotellet.

De bedste hilsner og med ønsket om en god weekend
Heidi Eriksen
Scandic Bygholm Park