Vel verdt et besøk

Anmeldt 16. februar 2020
Camilla L
Lillesand, Norge
Faktisk mer interessant og spennende enn forventet

Anmeldt 22. juli 2016
Inge H

Anmeldt 16. februar 2020 via mobile enheter

Tilbrakte noen timer her en fredag. Absolutt verdt å få med seg. Anbefales for de med litt større barn som kan sette seg inn i historiene, dersom de skal med.
Anbefaler bruk av guidet tur dersom mulighet for det på besøkstidspunktet, guidene hadde mange spennende historier å vise til.

Dato for opplevelse: februar 2020
Takk, Camilla L
Anmeldt 27. mai 2017

Var her på en stor konsert med 40.000 deltakere. Stedet er flott og lyden var optimal. Det som trekker dette stedet ned er logistikk for å forlate stedet. Arrangør gjorde alt de kunne men det virker rett og slett som om stedet er for lite for å takle så stor trafikkmengde. Kaos i veien fra konsert. Men kan tenke meg at det er bra med mindre arrangementer.

Dato for opplevelse: mai 2017
Takk, Marius J
Anmeldt 22. juli 2016 via mobile enheter

Var kjekt for både store og små. Større og mer variert enn forventet. Fungerte bra å velge en identitet man fulgte gjennom besøket.

Dato for opplevelse: juli 2016
Takk, Inge H
Anmeldt 27. august 2015

En grei selvbasert omvisning med poster for å kunne studere personer både ansatte og innsatte sin hverdag. Anbefales.

Dato for opplevelse: august 2015
Takk, Rory20041967
Anmeldt 16. juli 2015

Det var interresant å se hvordan fangene ble behandlet i nær fortid. (Siste fange slapp ut i 2006, da fengslet ble nedlagt.) Når du går inn i fengselsmuseet, kan du velge å ta ett ID-kort og følge historien av en av de som satt eller jobbet i "FÆNGSLET" da det var operativt.
Jeg tok med familien min til FÆNGSLET og sønnen min på 12 år synest at dette var en veldig interresant tur, imens datteren min på 5 år ble litt skremt av omgivelsene der inne.
Kan anbefales, kanskje ikke så gøy for de mindre, men for de litt større kan dette være en kjekk opplevelse.

Dato for opplevelse: juli 2015
1  Takk, Joachim S