Anmeldt 16. juli 2017 via mobile enheter

Et meget bra hotell. Store rom og gode senger. Bra parkering og en hyggelig mottakelse.
Det var ikke mulig å få middag på hotellet om kvelden, selvom vi ankom kl 1630.
Alternativt var sentrum 2 til 3 km borte.
Frokosten var meget bra.

Opphold: juli 2017, reiste som et par
Takk, 299oddvarp
Maja B, Gæsteansvarlig på Hotel Opus Horsens, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2017

Hej Oddvar P.
Tusind tak for din flotte femstjernet anmeldelse, den sætter vi meget stor pris på.
Jeg beklager der ikke var plads til Jer i restauranten. Vi har haft rigtig mange gæster i sommerperioden i år, så nogle dage har vi simpelthen haft alle borde udsolgt i restauranten meget tidligt på dagen.
Vi håber at kunne byde Jer velkommen igen en anden gang.

Anmeldt 26. juni 2017 via mobile enheter

Dette er et stort hotell som ligger i passe avstand fra ferjen over fra Norge. Det er god parkering på stedet og rommene er av god standard. Frokosten er god, men ikke noe spesiell. Betjeningen er hyggelig og grei. Vi har overnattet her flere ganger og er godt fornøyd.

Opphold: juni 2017, reiste med familie
Takk, The_Dude_1971
Maja B, Gæsteansvarlig på Hotel Opus Horsens, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2017

Kære The_Dude_1971
Mange tak for din fine anmeldelse og rosende ord. Vi sætter stor pris på at du har taget dig tid til at fortælle andre om din oplevelse.
Vi glæder os til at byde Jer velkommen igen næste gang.

Anmeldt 19. oktober 2016 via mobile enheter

Store stilfulle rom. Gode senger.
Eneste aberet er at hotellet ligger ved en sump!!
Aircondition virker dårlig. Så vi åpner opp verandadør og vinduer på begge rom for luft. Innen kort tid er rommene fulle av innsekter.Taket i begge rom er tett i tett med insekter. Ringer ned til resepsjonen. Får beskjed om å komme ned så skal vi få insektspray til bruk i begge rom. Så vi sprayer begge rom. Får omtrent ikke puste i rommene etter bruk av sprayen. Og insektene dør umiddelbart. Og faller ned!! På sengen, gulv og møbler... Døde innsekter overalt. Og ikke mulig for oss å puste på rommene heller...
Vi voksne har rom mot sumpen. Barna har rom mot parkeringsplass. Like ille på begge sider!!
Ringer så ned i resepsjonen igjen. Ber de kommer opp for å se..
Får to nye rom.
Men dette med sumpen var hotellet tydeligvis klare over. Unnskyldte seg med at det ble sånn fordi det hadde vært ekstremt varmt ute...
Men da må man virkelig få gjort noe med aircondition. Og også opplyse om at man ikke må åpne verandadør eller vinduer. ..
For dette var virkelig ubehagelig. ..
Og veldig synd. For hotellet er jo egentlig veldig flott!!

Opphold: juli 2016, reiste med familie
Takk, Hegesaar
Maja B, Gæsteansvarlig på Hotel Opus Horsens, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. desember 2016

Kære Hegesaar.
Tak for din anmeldelse og for at du har taget dig tid at at fortælle om din oplevelse. Vi beklager at du havde problemer med insekter på rommet, efter at døren havde stået åben. Vi ved at der har været ekstra mange insekter i efteråret pga. de høje temperature i sensommeren. Hotellet har jo som bekendt et stort grønt område bagved, så det er svært at forhindre insekter i at komme indendøre når der er varmt.
Vi håber du trods alt har lyst til at besøge od igen en anden gang.

Anmeldt 11. juli 2016 via mobile enheter

Hyggelig personal, fint hotell med kjempe bra hotellrom for familie på 2 voksne og 2 barn.
Kan anbefales på grunn av høy standard og lav pris.
Bruk GPS for å finne frem, for de som ikke er kjent i område.
Vår lille datter hadde glemt tannkost, men det ordnet resepsjonen raskt

Opphold: juli 2016, reiste med familie
Takk, Volvo1234
Maja B, Gæsteansvarlig på Hotel Opus Horsens, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2016

Kære Volvo1234
Mange tak for din fine anmeldelse, vi er rigtig glade for du har taget dig tid til at fortælle andre om din oplevelse på Hotel Opus.
Og mange tak for de flotte ord om vores personale og værelser.
Vi håber at kunne byde jer velkommen igen en anden gang.

Anmeldt 27. august 2015

Fint hotell med god plassering litt utenfor sentrum. Litt for varmt på rommene uten at det gikk an å justere. Fin spa-avdeling og muligheter for trening kun på tredemølle. Frokosten var grei men ikke noe mer. Eggerøre , bacon og pølser samt bløtkokte egg var det eneste de kunne servere som varm-mat.

Romtips: Rom med balkong var bra for å kunne sitte ute på sene kvelder.
  • Opphold: august 2015, reiste med familie
Takk, Roar Å
Maja B, Receptionist på Hotel Opus Horsens, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. september 2015

Kære Rory20041967.
Mange tak for din anmeldelse.
Vi er klar over at der på de rigtig varme dage denne sommer, har været lidt besvær med at få kølet vores rom ned. Vi har dog en tempratur regullering, som gør at rommet aldrig er mere end 26 grader varmt.
Jeg beklager du ikke synes at udvalget i vores morgenbuffet var stort nok.
Vi håber at byde dig velkommen igen en anden gang.