Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Vi vil anbefale dette hotellet, både i forhold til pris, beliggenhet og tilbud på stedet. Gode senger. Her kan man velge type pute man ønsker. God og variert frokost. Man kan låne sykler gratis på hotellet. Vi syklet inn til et veldig hyggelig sentrum Deilig relaxavdeling, greit treningsrom, minigolf og bordtennis. Vi kommer veldig gjerne tilbake. Restaurant på stedet som var bra.

Takk, Camilla T
Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger i landlige omgivelser 5 minutter fra Horsens. Hyggelig betjening. Rene og romslige rom med balkong på baksiden. God frokost som dekker de fleste behov. Parkeringshus i underetasje. Rimelige priser. Det er strykejern, hårføner og vannkoker med te og kaffe på rommet. Anbefales

Takk, 296kurtk
Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Dette hotellet var veldig bra, stort og lyst, stille og rolig, rett utenfor sentrum, gratis leie av sykler og veldig bra wifi. Vi kjøpte middagen på hotellet og den var aldeles nydelig, finner ikke noe å sette fingeren på, gode senger og gratis parkering innendørs, Hit kommer så absolutt vi igjen.

Takk, Bjørg F
Anmeldt 7. juli 2018

Dette er et hotel l vi mer en gjerne anbefaler til andre, vi kommer helt sikkert til å komme tilbake selv også. Stort og flott hotell, egentlig et konferansehotell . Vi fikk et godt tilbud siden det var god plass på sommeren. Hoteller har gratis parkering, gratis leie av sykler og store deilige rom. Be gjerne om rom på baksiden av hotellet, der er det helt stille og du får med deg solnedgangen. God mat i restauranten og meget hyggelig service generelt. Vi benyttet hotellet som utgangspunkt for dagsutflukter til severdigheter både i Danmark og Tyskland. Et godt sted å være!

Takk, Eliseeik
Anmeldt 16. september 2017 via mobile enheter

Bodde på Opus Hotel to netter. Var fornøyd med hotellet, det var fint, rent og morderne. Møtte kun imøtekommende og hyggelige ansatte. Morgenmaten var også veldig god. Soverommet hadde fin størrelse, sengene var gode og badene rene. Om jeg kommer tilbake til Horsens kommer jeg garantert til å bo på Opus Hotel.

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, marikalvo9
Maja B, Gæsteansvarlig på Hotel Opus Horsens, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. oktober 2017

Kære Marikalvo9
Mange tak for din fine anmeldelse og rosende ord til vores dygtige personale. Vi er glade for at høre at I havde et godt ophold på Hotel Opus.
Vi glæder os til at byde velkommen igen næste gang.
Med venlig hilsen
Maja B.