Bli belønnet med One Key
ZenHotels.com
AlgotelsUSD 153
Anmeldt 28. juli 2020

Rent å fint hotell men noe overpriset i . Lite utvalg ved frokost som trekker mye ned.
Første frokost ventet vi over 10 minutt på egg og bacon.

Det var ingen ansatte som klarte å fylle opp når det var tomt.

Ellers et meget simpelt utvalg av pålegg til frokost. + for gode brød.

Ingen mini bar ved hotell rom.

Enkel bar ved resepsjonen med store begrensinger i utvalget.

Blir ikke flere besøk til dette hotellet.

Takk, Stian U
Anmeldt 27. juli 2020

Hotellet var helt klart et konferansehotell. Omgivelsene var stort sett uinteressante. Men det var mulig å låne sykler for å sykle ca. 10 minutter inn i det litt mer interessante bysentrum. Mulig byen var preget av korona. Vi forsøkte å få servering på to uterestauranter uten hell. De var ikke interessert i å servere noe som helst. Tilbake i hotellet var det ett pluss med parkering i parkeringskjeller. Der var det også mulig å lade elbiler. Rommet var rent og pent. Det var godt med kaffe på rommet. Det er et pluss. Som vanlig litt lite dopapir. Alt var greit og på stell, men stort sett på det jevne. Vi besøkte også spaavdelingen hvor vi kjøpte massasje av hyggelige og dyktige massører. Siste kvelden forsøkte vi oss i hotellbaren. Vi sto og ventet lenge. Til slutt spurte vi damen på innsjekkingen. Hun kunne fortelle oss at baren også var hennes oppgave. Til vår overraskelse fortalte hun også at den jobben likte hun ikke. Derfor så forsøkte hun på alle måter å ignorere kunder i baren. Baren var godt utstyrt, men damen i resepsjonen ville ikke servere annet enn øl og vin. Da ble vi henvist til restauranten i fjerde etasje der en stresset servitør skulle lage drinker. Dette var en ny opplevelse for oss og besøket fristet ikke til gjentagelse. Beklager Opus. Dette kunne dere gjort bedre.

1  Takk, Crash54
Anmeldt 25. juli 2019 via mobile enheter

På vei fra Hirtshals til Lubeck. Sen ankomst med superspeed, og det passet perfekt med overnatting her for å fortsette reisen dagen etter. Hotellet har bra standard og ligger ikke langt fra motorveien. Gratis og stor parkering. Helt ok rom selv om vi slet med å få airconditionen til å fungere....ble litt varmt om natten. Grei frokost. Stort hotell men lite folk å se til tross for mange gjester. Restauranten stengte ganske tidlig, så vi rakk ingen servering utover en øl i baren. Kan anbefales som overnatting på veien til tyskland.

Takk, knvat
Anmeldt 16. juli 2019 via mobile enheter

Vi booket hotellet som en overnatting på vei hjem til Norge! Vi kom sent på kvelden og var ganske slitene, roomservice hadde stengt men likevel disket de på kjøkkenet opp en fantastisk god salat utenfor menyen!

Herlig service fra de ansatte!

Rommene er fine og rene, og passer perfekt som en overnatting på vei hjem!

Takk, shanth2013
Anmeldt 14. juli 2019

Stort, fint, hyggelig og rent hotell. Gratis minigolf, relaxavdeling, balkong på rommet og god mat. Absolutt å anbefale.
Ligger like utenfor sentrum i naturskjønne omgivelser.
Kort kjøretur til strand og sentrum.

Takk, Bergen113