“Biff og suppe”

Vurdert som nr. 8 av 102 Restauranter i Horsens
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 28. juli 2020

God suppe til forett. Bra service å god mat. Trekk for liten porsjon.
Ligger i gågate med rolige omgivelser. Rask og god service med moderate priser.

Takk, Stian U

Anmeldt 14. juli 2018 via mobile enheter

Meget god biff og bredt utvalg i salatbuffé. Hyggelig betjening. Barna spiste godt også. Vi kan anbefale alle å spise her

Dato for besøk: juli 2018
Takk, thorkilk
Anmeldt 4. desember 2017 via mobile enheter

Helt fantastisk biff. Smelter på tungen! Kjempegod og rask service. Lun og god atmosfære. Anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Espen P
Anmeldt 4. desember 2017 via mobile enheter

Fantastisk god biff, så mør at den bare smelter i munnen! Hyggelig service og mye mat for pengene...

Dato for besøk: desember 2017
Takk, 736carolinee
Anmeldt 16. september 2017 via mobile enheter

Har besøkt Horsens to ganger, og har spist på Oksen tre ganger. Fantastisk god burger, virkelig den beste jeg har smakt(New York burger). Fint sted. Servicen har vært litt varierende, den gangen det var flere gjester der var ikke servitøren vår i spesielt godt humør eller oppmerksom, men de to andre gangene var servicen veldig bra
Om jeg en gang kommer tilbake til Horsens kommer Oksen garantert til å bli besøkt!

Dato for besøk: september 2017
2  Takk, marikalvo9

Reisende som så på Oksen, så også på

Horsens, East Jutland
Horsens, East Jutland

Har du vært i Oksen? Del dine erfaringer!