“Elendig”

Jensens Boefhus Horsens
Få mat levert
Vurdert som nr. 44 av 101 Restauranter i Horsens
Anmeldt 12. juli 2020

Bestilte laks barnemeny og en entrecôte rear/lite stekt. Fikk en entrecôte som var well done/godt stekt og laks som var tørrstekt til barna. Ved påpeking av dette til servitør fikk vi Meling om at å det vi hadde bestilt, så måtte vi vente 15 minutter til, noe som er utelukket etter å ha ventet en halvtime med en femåring ved bordet.
Service var midt på treet og maten var elendig.
Anbefaler ingen denne resturanten.

Takk, Ikkelett
Jensens-Bofhus, Markedsføring på Jensens Boefhus Horsens, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2020

Hej Ikkelett.
Jeg beklager, at I har haft en dårlig oplevelse. Hvis du ønsker at komme i dialog med os og restauranten, er du velkommen til at sende din anmeldelse til info@jensens.com. Her vil jeg bede dig oplyse dato, restaurant samt CHK-nummeret fra din bon
God dag. De bedste hilsner, Anna/Jensens Bøfhus

Anmeldt 7. juli 2019 via mobile enheter

Bestilte hamburgere m store pommes frites. Og nachos m kylling. Alt perfekt stekt. Bedre burgere med mer smak skal du lete lenge etter. Alt servert innen 20min. Selv med fullt hus. Hyggelig betjening. Fullt på høyde med de beste burgerrestauranter i USA.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, kjellrg
Jensens-Bofhus, Gæsteansvarlig på Jensens Boefhus Horsens, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2019

Hej kjellrg
Tusind tak for din flotte anmeldelse! Hvor er det dejligt at høre, at maden smagte dig
De bedste hilsner fra Katrine/Jensens Bøfhus

Anmeldt 13. august 2016

Bøfhuset ligger fint til, parkering rett over veien.Betjeningen superhyggelig, maten kom raskt, og biffen min var ikke så ille, men når man ikke får noen tilbehør til, utenom en liten skål med fløtegratinerte poteter som jeg betalt 14 kr blir det for dårlig.
Det var vel slutten på en tradisjon ved Danmarksbesøk tenker jeg.

Dato for besøk: august 2016
Takk, Geir B
Anmeldt 16. juli 2015

Vi stoppet for en business-frokost uden de store forventninger. Frokostmenyen var ok, og jeg valgte en Bacon-cheese burger. Det var en riktig hyggelig overraskelse. Svært godt kjøtt, passe med salat og det var ok med dressing på burgeren. Deilige fries og både mayo og ketchup. Litt treg service, rene toiletter. Og en fin plass å sitte ute. Parkering rett over gaten. Anbefales.

Dato for besøk: juli 2015
Takk, Jens Petter S
Anmeldt 27. august 2014

Vi elsket biffen vi fikk her. perfekt tilberedt. Desverre dårlig meny for barn. Kun usunn mat som pommes frites og pølse. kunne vært bedre. Det finnes lekerom her som var veldig morro for 2åringen vår.

Dato for besøk: juli 2014
Takk, Sturla S

Reisende som så på Jensens Boefhus Horsens, så også på

Har du vært i Jensens Boefhus Horsens? Del dine erfaringer!