“Gode burgere og fries”
Anmeldelse av Carls jr

Carls jr
Vurdert som nr. 93 av 108 Restauranter i Randers
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Vi var sultne og stoppet her. Perfekt for oss med en unge som elsker burgere. Anbefales- store og gode porsjoner.

Takk, rebeccasS5141ON

Anmeldt 25. januar 2021

Dato for besøk: januar 2021
Anmeldt 7. september 2019 via mobile enheter

Dato for besøk: september 2019

Reisende som så på Carls jr, så også på

Har du vært i Carls jr? Del dine erfaringer!