En flott og spennende opplevelse

Vi hadde en kjempeflott opplevelse i Randers Regnskov! Vi ble veldig overrasket at det faktisk var... les mer

Anmeldt 2 uker siden
martebuer
Oslo, Norge
Supert sted

Anmeldt 2. juli 2020
HaraldMolven
Odda, Norge

Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Kjempegøy sted å besøke, lettvint og enkelt. Masse spennende å se. Veldig kjekt for vår 8 åring og vår 12 åring

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, HaraldMolven
Anmeldt 4. desember 2019

Det passet bra med et stop noen timer - ute var det stusselig med regnvær og vind. :) Inne i regnskogen var det godt å være og det var mye å se og oppdage for barna - både dyr og flotte planter/ vekster. Et flott sted for barna og oss voksne :) Etterpå så var det iskrem og turen gikk videre til Juelsminde :) (besøket ligger noen år tilbake)

Takk, Axel S
Anmeldt 21. juli 2019 via mobile enheter

Et sted vi har besøkt flere ganger. Her er det mye å se for voksne og barn. Utrolig gøy når en apekatt hopper over hodene våre, eller en skilpadde går mellom beina på gjestene.

Takk, Pondus
Anmeldt 8. juli 2019 via mobile enheter

Helt fantastisk park! Dyrene oppsøkte menneskene, til og med fiskene oppsøkte oss. Flaggermushulen var skummel, men en opplevelse.
Mesteparten er under tak, så dette anbefales absolutt på en regnværsdag.
Litt trekk for maten. Kald, tørr burger. For mye ketchup i fransk hotdog.
Men selve opplevelsen av parken får full score og to tomler opp

Takk, EllenPellenSnellen
Anmeldt 6. juli 2019 via mobile enheter

Vi tok turen til Randers regnskov, uten å forvente så mye. Vi går derifra med utrolig bra inntrykk. Alle dyrene går løst inne i de forskjellige kuplene. Det er dyr fra maur til Emu/struts. Bare helt fantastisk. Anbefales for alle med barn over barnevogn alder.
Verdt å merke seg at det er utrolig varmt der inne da det skal forestille regnskog.

Dato for opplevelse: juni 2019
Takk, veronicamba