Motel X(Randers)
Purhus Kro(Farup)
  • Gratis parkering
Davaa's Bed & Breakfast(Randers)(Mye for pengene!)
Gron Udsigt(Randers)
TripAdvisor
Anmeldt 28. august 2017 via mobile enheter

Bestilte hotell på sparket på vår danmarksferie - fant dette på nett og falt for beliggenheten midt i gågata av Randers. En virkelig positivt overraskelse - flott nyrenovert hotell med stil og klasse - art deco og høy standard på rom og fellesareal.

Store rom og gode senger. Kjempegod service fra smilende personale. Frokosten er grei.

Supert med parkering i kjelleren. Vi var så fornøyde at vi ble en natt ekstra.

Anbefales om du ønsker en flott hotellopplevelse midt i Randers sentrum

Takk, Randi L
HotelRanders, Front Desk / Reception på Hotel Randers, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. september 2017

Tusind tak for din rigtige flotte anmeldelse, og dejligt at høre at i satte stor pris på hotellets beliggenhed & vores renovering.
Vi håber at kunne byde dig velkommen igen.
Med venlig hilsen
Front Desk / Reception

Anmeldt 2. august 2017 via mobile enheter

Et hyggelig hotell midt i sentrum og gågater. Kan allikevel kjøre bil helt fram om det skulle være behov for det. Kan leie parkering i kjelleren, men du må være god til å kjøre og helst ikke ha for stor bil, det er trangt og du må gjerne levere nøklene i resepsjonen, for noen biler må gjerne flyttes skal andre ut. Hyggelig og behjelpelig personale. Det rommet bi hadde var romslig og godt, et hotell som godt kan anbefales . Smakfullt innredet, i en fin kombinasjon mellom nytt og gammelt.

Takk, Odd Amund R

Thank you so much for your feedback,
As you mentioned our underground car park is not big, but we are always willing to help with parking.
We hope to see you again.

Anmeldt 5. juli 2017 via mobile enheter

Flott hotell med fleksibelt personale.
Kom også med gode forslag til aktiviteter litt utenom turistguiden,som tur langs elven. Fleksible med frokost tidspunktet og flott, stort rom.
Savnet et stort speil på rommet - ellers upåklagelig der også

Takk, Mette Y

Thank you so much for your feedback of our hotel and staff!
Regarding the mirror in the room, we will take a look at it.
We hope to see you again.

Anmeldt 13. juni 2017

Vi ankom fredag ettermiddag, avreise søndag.
Flott og stort rom, lekkert! Nyoppusset og luktet fremdeles maling i gangen, men det gjorde ikke noe.
Delikat utseende.
Frokosten var deilig, dog savnet vi noe brød/rundstykker mellom det supergrove og de fine.
Det ble noe varmt på rommet da panelet for å betjene temperatur kun fungerer for å varme opp rommet, ikke kjøle det ned. Det er ganske varmt å våkne i 23,5 grader...
Da vi nevnte dette ble vi veldig hyggelig tilbudt å bytte rom, men da hadde vi kun en natt igjen og var på vei ut døren med sen retur, så vi valgte å bli.

Hyggelig betjening og noen få parkeringsplasser i garasje!

Romtips: Veldig store rom!
  • Opphold: juni 2017, reiste som et par
Takk, mkbg_oslo

Thank you so much for your wonderful feedback! We really appreciate it.
We are pleased to hear that you had a good stay with us here at Hotel Randers.
And we hope to see you again.

Anmeldt 5. september 2016

Hotellet åpnet 2 dager før vi kom. Burde nok kanskje ventet litt med å åpne, for det var fremdeles litt "byggeplass". Men det kommer til å blir et fantastisk hotell når de er helt ferdige! Rommet vårt var kjempe, stort og lyst ! Og vi var så heldige å være de første som bodde der! Veldig gode senger. Vanlig dansk morgenmat / frokost i en flott frokostsal.

• Opphold: september 2016, reiste som et par
Takk, Ingrid R