Hotel Randers(Randers)
Fladbro Kro(Randers)
  • Gratis parkering
Gron Udsigt(Randers)
Anmeldt 30. august 2016 via mobile enheter

Dette hotellet ligger bare få minutter fra motorveien og egner seg spesielt godt for en overnatting på veien. Rommene er fint oppusset og det Superior plus rommet vi hadde var romslig med både sofa og bord. Lite men greit bad. Litt dårlig isolert, da vi hørte naboene og de på gangen veldig godt. Men det er et gammelt hus, så det er å forvente. Frokosten var bra med mye økologisk og hjemmelaget. Hyggelig betjening og bra service.

Opphold: august 2016, reiste som et par
Takk, Itta61
Louise S, Receptionschef på Best Western Plus Hotel Kronjylland, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. november 2016

Kære Itta61

Mange tak for din anmeldelse på Tripadvisor. Vi sætter stor pris på feedback og arbejder løbende på at give all vores gæster en rigtig god oplevelse når de bor hos os. Vi håber at se dig igen ved lejliged.

De bedste hilsner
Louise

Anmeldt 4. august 2016 via mobile enheter

Et koselig hotell for overnatting, men dessverre sommerstengt restaurant. God frokost, parkering tilgjengelig og sentral beliggenhet (ca 10-15 minutter å gå til restauranter i Storgata).
Dessverre veldig lytt, dvs at vi hørte hver gang heisen stanset i vår etg eller noen gikk ut og inn av rom i vår etasje.

Opphold: august 2016, reiste som et par
Takk, MaritaL
Anmeldt 29. juli 2016 via mobile enheter

Vi hadde et fint todagers opphold på Best Western Plus Hotel Kronjylland! Hele hotellet er nyoppusset og rommene er også nyoppussede og stilige. Sengene er gode og det er mye god mat å velge i på frokostbufféten. Betjeningen er og det er kort vei til butikker i sentrum. Det er også gratis parkering på grusplassen bortenfor Lidel på andre siden av gaten.

Opphold: juli 2016, reiste med familie
Takk, AnHelle
Anmeldt 16. juli 2016

Et lite koselig hotell, nyopppusset med god standard. Vi fikk rom på toppen og dermed et stort rom. God seng og rent og ryddig. Badet var rent og innbydende. Hotellet ligger ligge ved en trafikkert vei, så hvis du plages av trafikkstøy be om et rom innover. Sentralt plassert i Randers der du går til sentrum og opplevelsene.

Romtips: Rom utover gir noe trafikkstøy
  • Opphold: juli 2016, reiste som et par
Takk, Arild R
Anmeldt 14. juli 2016 via mobile enheter

Stort rom med en liten balkong. Meget bra rengjøring av rommene, hyggelig betjening. Hotellet virker også ganske rolig og avslappende. Frokosten er helt grei. Ca.10 min gangavstand inn til selve kjernen av Randers. Litt dårlig luft på rommet, og mye støy fra trafikken utenfor når vi åpnet vinduene, så et air-condition hadde nok hjulpet. Men totalt et meget bra hotell.

Opphold: juli 2016, reiste med familie
Takk, Kenneth O