Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

Flott hotell og ekslusivt rom, men ingen AC på rommet så må ha vindu oppe. Masse støy fra en bar med gitar og allsang til langt på natt. Hvis jeg skal bo her igjen må det være hvis det er mulighet til å velge rom på andre siden av hotellet (dvs vekk fra bar støy). Ps: hører ikke baren hvis man har lukket vindu. Så er ok hvis man kan sove med lukket vindu.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, LeneOlsen
Louise Sandst P, Chef  på Best Western Plus Hotel Kronjylland, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2018

Kære Lene

Mange tak for din anmeldelse af dit besøg hos os. Vi er glade for din feedback og arbejder løbende med gæsteoplevelsen.

Tak for det, og god sommer!

Med venlig hilsen
Cecilie Ditlev
Front Office

Anmeldt 30. november 2016

Ankom 2130 torsdag aften den 17.11.Reservasjon OK. Fikk rommet som var en behagelig overraskelse. Romslig, velutstyrt. God søvn i gode senger. Frokost bra, bra utvalg, man gikk ikke sulten fra det bordet i en fin lys sal. Skal jeg trekke for noe, så må det være parkeringsmulighetene.

Dato for oppholdet: november 2016
Takk, Asbjørn S
Louise S, Receptionschef på Best Western Plus Hotel Kronjylland, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. desember 2016

Kære Asbjørn S

Mange tak for din fine anmeldelse af dit besøg hos os. Vi er glade for din feedback og arbejder løbende med gæsteoplevelsen. Tak for det og Glædelig Jul.

Mvh.

Anmeldt 16. oktober 2016 via mobile enheter

En natt fredag til lørdag, superior plus rom omgjort til familierom med 4 sengeplasser. Trivelig og imøtekommende betjening. Det ble servert gratis suppe med brød de kveldene hotellrestauranten var stengt (fre-søn).
Rikholdig frokost. Kommer gjerne igjen.

Dato for oppholdet: oktober 2016
Takk, Håvard Å
Louise S, Receptionschef på Best Western Plus Hotel Kronjylland, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. november 2016

Kære Håvard Å

Mange tak for din feedback. Vi håber at se jer alle igen. Vi tilstræber at alle vores gæster får en god oplevelse når de besøger os og kommer I på hverdage (Man-Tor) har I mulighed for at prøve vores gode danske køkken med god husmandskost. Tak for anmeldelsen og bestil gerne jeres næste ophold ved at ringe direkte.

Mvh.

Anmeldt 30. august 2016 via mobile enheter

Dette hotellet ligger bare få minutter fra motorveien og egner seg spesielt godt for en overnatting på veien. Rommene er fint oppusset og det Superior plus rommet vi hadde var romslig med både sofa og bord. Lite men greit bad. Litt dårlig isolert, da vi hørte naboene og de på gangen veldig godt. Men det er et gammelt hus, så det er å forvente. Frokosten var bra med mye økologisk og hjemmelaget. Hyggelig betjening og bra service.

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, Itta61

Kære Itta61

Mange tak for din anmeldelse på Tripadvisor. Vi sætter stor pris på feedback og arbejder løbende på at give all vores gæster en rigtig god oplevelse når de bor hos os. Vi håber at se dig igen ved lejliged.

De bedste hilsner

Anmeldt 4. august 2016 via mobile enheter

Et koselig hotell for overnatting, men dessverre sommerstengt restaurant. God frokost, parkering tilgjengelig og sentral beliggenhet (ca 10-15 minutter å gå til restauranter i Storgata).
Dessverre veldig lytt, dvs at vi hørte hver gang heisen stanset i vår etg eller noen gikk ut og inn av rom i vår etasje.

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, MaritaL