“Greit.”
Anmeldelse av Luna Ristorante

Luna Ristorante
Reserver med
Luna Ristorante er ikke tilgjengelig for det valgte klokkeslettet. Velg et annet tidspunkt, eller søk etter restauranter med ledig kapasitet.
Tidspunktet du valgte, har allerede passert.
Vurdert som nr. 17 av 106 Restauranter i Randers
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 15. juli 2017 via mobile enheter

Ved vårt besøk i Randers hadde familien lyst på god pizza.
Vi plukket ut Luna Ristorante,etter å lest mye skryt om den på denne siden.
Vi møtte et middels hyggelig lokale, med en hyggelig og blid betjening.
Det var lite folk der ved vårt besøk, så vi fikk god service og rask servering.
Vi bestilte pizza fra barnemenyen til jentene våre på 7 og 11 år, og en Margarita og en Parma til oss voksne.
Barnemenyen var rikelig med mat, og vår pizza så god ut.
Det som gjorde opplevelsen mindre bra, var at bunnen var i stor grad brent. Smaken var grei, men man merket godt at bunnen var for mye stekt. Parmaskinken(?) var seig, alt for salt og jeg fant flere biter av hardt fett, som var umulig å tygge.
Dette trakk selvsagt ned helheten av måltidet.
Hadde forventer mer av denne restauranten etter de anmeldelsene jeg hadde lest, men mulig vi bare var uheldige ved vårt besøk.
Synes også prisene burde være noe lavere i forhold til kvaliteten vi opplevde.
Tips: Skift ut menyene. Alle de vi fikk var fulle av søl og møkk.
Ros: Profesjonell betjening.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Abbor

Anmeldt 28. august 2016 via mobile enheter

Dette er en av de beste italienske restaurantene jeg hat vært på. Liten og koselig restaurant med hyggelig betjening. Fantastisk god mat! Applaus til kokkene!
Absolutt et sted man må spise hvis man er i Randers.

Dato for besøk: august 2016
Takk, michellesR1873EW
Anmeldt 16. juli 2016

Vi ble mottatt av smilende betjening som strakt førte oss til et ledig bord. Spennende meny for de fleste. Vi valgte forrett og hovedrett. Passe mengder og spennende smaker. Dette var godt.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, ArildR793
Anmeldt 15. juli 2016 via mobile enheter

Utrolig god mat, hyggelig personale og ikke så veldig dyrt! selv hadde vi penne med biffkjøtt og lasagne, noe som anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: juli 2016
Takk, Ingvild D
Anmeldt 13. desember 2015 via mobile enheter

Vi ble anbefalt denne restauranten av hotellet vi bor på. Vi er svært fornøyde! God service, hyggelige og rene lokaler og veldig god mat! Vi spiste pizza og pasta med sjømat. Alle pizzaene var deilige: sprø bunn og gode smaker. Pastaen var perfekt kokt og sausen var mesterlig! Ser at noen tidligere har ventet lenge på maten sin, men vi fikk vår raskt.
Vi var så mette at vi ikke orket dessert, men kaffen var deilig. Kan varmt anbefales!

Dato for besøk: desember 2015
Takk, HildurJK

Reisende som så på Luna Ristorante, så også på

Randers, East Jutland
Randers, East Jutland

Har du vært i Luna Ristorante? Del dine erfaringer!