Scandic Ringsted
Besparingsvarsel! 13 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 13 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 143 per natt.

Skovly Camping(Ringsted)
Agoda.com
Bedstedhave(Ringsted)
Anmeldt 20. juli 2015

Svært fornøyd med vårt to dager lange opphold på Scandic Ringsted. Service i resepsjonen var i en klasse for seg. Spesiell takk til Dannio som hjalp meg rydde opp i en feilbooking jeg hadde foretatt til vår neste destinasjon.
Maten i restauranten var god, og frokosten servert med et rikelig utvalg og i en avslappet atmosfære. Betjeningen sørget for at det hele tiden var fylt opp med mat i buffeen. Service i restauranten til middag var også upåklagelig.
Hotellet ligger sentralt og i behagelig gå avstand til sentrum.

• Opphold: juli 2015, reiste som et par
Takk, HHL2013
JWFrederiksen, Direktør på Scandic Ringsted, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2015

1000 tak for den flotte anmeldelse
Jeg er meget glad for at læse at I havde en god oplevelse og at service og mad var god og afslappet

Kom snart igen

Jørgen W. Frederiksen

Anmeldt 6. juli 2015

• Opphold: juli 2015, reiste med familie
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
JWFrederiksen, Direktør på Scandic Ringsted, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2015

Anmeldt 4. juni 2015

Scandic Ringsted ligger meget sentralt, lett adkomst fra motorveien og bare noen minutters spasertur til sentrum. God service fra alle ansatte og god mat i resturanten. Vi har brukt hotelet i mange år, og ser med glede at værelser og resturant er nyoppusset og trivelige. Stor og romslig parkering ved hotellet både for personbiler og turistbusser. Kort sagt et førstevalg for overnatting i Ringsted området. Tre minutters spasertur til stort shoppingområde.

Opphold: juni 2015, reiste med venner
Takk, 479reidarl
JWFrederiksen, Direktør på Scandic Ringsted, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juni 2015

1000 tak for den positive feedback
Jeg er glad for at I syntes om personalet, de mange gratis parkeringspladser og den opgradering som hotellet har fået

jeg glæder mig til at byde jer velkomne igen

Jørgen W. Frederiksen

Anmeldt 31. mai 2014 via mobile enheter

Det var stort familierom vi kom til. Noe slitt men dette var billig, frokosten var god og betjeningen var vennlig. Ligger like ved outlet og kort vei til bonbon land, ca 30 min med bil. Stor og gratis parkeringsplass. Hotellet var stille og rolig!

Opphold: mai 2014
Takk, Bill S
JWFrederiksen, General Manager på Scandic Ringsted, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. oktober 2014

Kære Bill

Tusinde tak for dine pæne ord om Scandic Ringsted
Jeg er glad for at du havde en fin oplevelse og at morgenmaden og betjeningen var god.
Hotellet er nu delvis renoveret og jeg håber at kunne byde dig velkommen tilbage igen

Jørgen Frederiksen

Anmeldt 18. april 2013

Rask innsjekk og god service i resepsjonen. Vi betalte for en juniorsuite, men fikk lite ekstra for pengene. Litt større plass var vel eneste forskjellen til et standardrom. Ingen av rommene har minibar/kjøleskap, noe vi savnet. Rommet var rent, men virket noe slitt. Problemer med dekning på telefonen på rommet. WiFi fungerte bra, når vi endelig fikk logget inn. Vannkokeren på rommet var ekkel og full av kalk som løste seg opp og blandet seg i vannet. Treningsrommet i kjelleren er enkelt utstyrt. Apparater av lav kvalitet, med unntak av frivekter og tredemøller. Hotellet virker generellt ganske slitt, men er helt ok for et par netter. Servicen var god, og personalet behjelpelige.

• Opphold: mars 2013, reiste på forretningsreise
Takk, Mette S