Scandic Ringsted
Bedstedhave(Ringsted)
Anmeldt 1. august 2017

• Opphold: juli 2017, reiste med familie
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
JWFrederiksen, Direktør på Scandic Ringsted, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2017

Anmeldt 13. juli 2016

Hotellrommet framsto som svært slitent. Stygge merker i parkett på rommet, gammeldags bad, generelt trenger stedet en ansiktsløftning.

Elendig frokost, dårlig utvalg og sliten mat.

Rommet var rimelig og personalet var hyggelig noe som trakk oppholdet noe opp.

• Opphold: juli 2016, reiste med familie
Takk, Tove L
JWFrederiksen, Direktør på Scandic Ringsted, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2016

Jeg takker jer for jeres feedback. Scandic renoverer løbende sine hoteller og snart er det også Scandic Ringsted tur
Jeg er ked af I ikke havde en god oplevelse og håber at kunne rette op på det en anden gang

Anmeldt 12. juli 2016 via mobile enheter

Vi sov en natt her i familierom, to barn og to voksne - to enkeltsenger og en sovesofa. Rommet var passe stort og helt greit, innsjekkingen var rask og grei og barna fikk hver sin liten gave, frokost og service var god. Stor gratis parkeringsplass utenfor hotellet, og gratis og kjapp Wifi. Hotellet ligger like ved outlet-senter og kjøpesenter og bare noen få minutters gange fra sentrum.

Opphold: juli 2016, reiste med familie
Takk, Marius Meisterp... A

Kære Marius

1000 tak for din feedback
Vi håber I havde en god sommer

Anmeldt 20. juli 2015

Svært fornøyd med vårt to dager lange opphold på Scandic Ringsted. Service i resepsjonen var i en klasse for seg. Spesiell takk til Dannio som hjalp meg rydde opp i en feilbooking jeg hadde foretatt til vår neste destinasjon.
Maten i restauranten var god, og frokosten servert med et rikelig utvalg og i en avslappet atmosfære. Betjeningen sørget for at det hele tiden var fylt opp med mat i buffeen. Service i restauranten til middag var også upåklagelig.
Hotellet ligger sentralt og i behagelig gå avstand til sentrum.

• Opphold: juli 2015, reiste som et par
Takk, HHL2013
JWFrederiksen, Direktør på Scandic Ringsted, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2015

1000 tak for den flotte anmeldelse
Jeg er meget glad for at læse at I havde en god oplevelse og at service og mad var god og afslappet

Kom snart igen

Jørgen W. Frederiksen

Anmeldt 6. juli 2015

• Opphold: juli 2015, reiste med familie
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
JWFrederiksen, Direktør på Scandic Ringsted, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2015