Anmeldt 16. august 2017

Som fast gjest på Scandic hoteller i Norden; så er det ikke så mye som skiller hotellene.
Men Ringsted er ett av hotellene jeg oppsøker ofte, og det som særpreger det er kanskje at det alltid har en rolig og avslappet atmosfære.
Og særdeles hyggelig resepsjons personale !
Superior rommene er romslige, og med gode senger. Arbeidsplass er ok, og med Wi-Fi og TV som fungerer som det skal. Med andre ord hva man stort sett behøver på ett hotell.
Hotellet er også lokalisert vegg i vegg med Ringsted Outlet; fint for shopping !
Men noen minus er det: Jeg bedømmer alltid frokosten ut fra hvordan eggerøren er, og den er dessverre like dårlig her som på de fleste andre kjede hoteller ! Dvs tørr og smakløs, og helt elendig dårlig.
Det er imidlertid godt utvalg i brød, og ok utvalg i øvrig pålegg. Men uten å være ekstra-ordinært på noen måte.
Kvelds-restauranten byr på en begrenset meny, men med stort sett god kvalitet.
I særdeles deres Angus biff er fantastisk bra !
Dessverre ble gårdagens "Dagens fisk" en heller dårlig opplevelse. Det skulle være torsk, men det ble servert en overkokt og smakløs bit med sei. Var kokken gått tom for torsk ?
Servitrisen påstod først at det var torsk, men måtte medgi at farge og konsistens ikke stemte...
Uten at det ble beklaget på noen måte...
Og det er litt betegnende for restauranten; personalet er hyggelig men mangler det lille ekstra...

Romtips: Superior rom
Dato for oppholdet: august 2017
Takk, JSHBergen
JWFrederiksen, Direktør på Scandic Ringsted, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2017

Kære JSHBergen

Mange tak for din detaljerede og særdeles brugbare beskrivelse efter dit ophold hos os.
Det er helt sikkert en feedback vi vil bruge internt til at blive endnu bedre. Både det positive og det mindre positive.
Tak for det

Jeg håber at se dig igen

Mvh

Jørgen W. Frederiksen
GM

Anmeldt 1. august 2017

Dato for oppholdet: juli 2017
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 13. juli 2016

Hotellrommet framsto som svært slitent. Stygge merker i parkett på rommet, gammeldags bad, generelt trenger stedet en ansiktsløftning.

Elendig frokost, dårlig utvalg og sliten mat.

Rommet var rimelig og personalet var hyggelig noe som trakk oppholdet noe opp.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, Tove L
JWFrederiksen, Direktør på Scandic Ringsted, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2016

Jeg takker jer for jeres feedback. Scandic renoverer løbende sine hoteller og snart er det også Scandic Ringsted tur
Jeg er ked af I ikke havde en god oplevelse og håber at kunne rette op på det en anden gang

Anmeldt 12. juli 2016 via mobile enheter

Vi sov en natt her i familierom, to barn og to voksne - to enkeltsenger og en sovesofa. Rommet var passe stort og helt greit, innsjekkingen var rask og grei og barna fikk hver sin liten gave, frokost og service var god. Stor gratis parkeringsplass utenfor hotellet, og gratis og kjapp Wifi. Hotellet ligger like ved outlet-senter og kjøpesenter og bare noen få minutters gange fra sentrum.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, mariusmeisterplassa

Kære Marius

1000 tak for din feedback
Vi håber I havde en god sommer

Anmeldt 20. juli 2015

Svært fornøyd med vårt to dager lange opphold på Scandic Ringsted. Service i resepsjonen var i en klasse for seg. Spesiell takk til Dannio som hjalp meg rydde opp i en feilbooking jeg hadde foretatt til vår neste destinasjon.
Maten i restauranten var god, og frokosten servert med et rikelig utvalg og i en avslappet atmosfære. Betjeningen sørget for at det hele tiden var fylt opp med mat i buffeen. Service i restauranten til middag var også upåklagelig.
Hotellet ligger sentralt og i behagelig gå avstand til sentrum.

Dato for oppholdet: juli 2015
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, HHL2013
JWFrederiksen, Direktør på Scandic Ringsted, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2015

1000 tak for den flotte anmeldelse
Jeg er meget glad for at læse at I havde en god oplevelse og at service og mad var god og afslappet

Kom snart igen

Jørgen W. Frederiksen