“Dårlig service ”
Anmeldelse av Marcellos Soenderborg

Marcellos Soenderborg
Vurdert som nr. 29 av 98 Restauranter i Sønderborg
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Vi var en gjeng på 9.stk Ventet på maten 50 min når mat først kom måtte vi vente ekstra på bestikk det tok sin tid = resultat kald mat!!!!

Mange mangel , brød til pastaen kom når vi hadde spist !

Takk, 744kristinek

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Vi bestilte mat til en gruppe på 9 personer. Drikke ble servert ok. Maten kom etter 50 minutt og var lunken, samt at en person fikk maten sin 10 minutter etterpå. Etter at maten var servert manglet vi fremdeles bestikk, og det gikk enda 5 minutt før alle hadde fått bestikk. Kvaliteten på maten var varierende, burgerene var ungene veldig fornøyd med, mens av de som bestilte pastarettene var noen misfornøyd. Brødet til pastaen ble servert etter at vi var ferdig å spise.

Takk, 523janmartink
Anmeldt 9. august 2019 via mobile enheter

Det finnes knapt noen bedre opplevelse enn å sitte på rådhustorget i Sønderborg med en delikat hamburger og en iskald og duggfrisk øl.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, TH362
Anmeldt 20. mai 2018 via mobile enheter

Et fantastisk hyggelig spisested midt i hjerte av Sønderborg sentrum. Uteserveringen var perfekt med både plasser i solen og skyggen.

Vi spiste lunsj av typen stjerneskudd og club sandwich, begge deler av var ypperlig kvalitet og smakte meget godt.

Personalet var blide og imøtekommende og virket til og kose seg på jobb. Anbefaler denne restauranten på det høyeste!

Dato for besøk: mai 2018
Takk, 167sebastiann
Anmeldt 21. juli 2016 via mobile enheter

Besøkte Sønderborg for første gang i går. Det er virkelig nydelig by med et sjarmerende havneområde. Denne dagen lå det danske dronningskipet i havnen. Et imponerende syn!

Vi spiste lunsj hos Marcello. En av oss bestilte club sandwich mens vi andre foretrakk Cesars Salat. Maten ble raskt servert og var nydelig anrettet. Porsjonene var enorme og min kone og jeg konkluderte med at vi kunne ha delt en salat og likevel blitt mette.

Det eneste som trakk ned litt var prisene på drikke som var relativt spenstige.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, TFitje

Reisende som så på Marcellos Soenderborg, så også på

Grasten, Sønderborg
Sønderborg, South Jutland

Har du vært i Marcellos Soenderborg? Del dine erfaringer!