“Helt nydelig mat!! 😍”

Kjøkken: Fransk, Kafé
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 1. august 2021

Helt fantastisk god mat! Anbefales på det sterkeste! Perfekt temperert vin til maten. Prisene er også meget overkommelig. Skal du spise i Fredrikshavn - er dette stedet å besøke. Det ble virkelig til en nydelig matopplevelse.

1  Takk, LiveeA

Anmeldt 16. januar 2020 via mobile enheter

Har besøkt 2takt ved flere anledninger og maten har vært veldig god alle ganger. Menyen er god og variert og sesongmenyen kan anbefales. Dessverre slurver de litt med servicen, og har ikke rett temperatur på vinene.

Dato for besøk: januar 2020
2  Takk, Anders A
Anmeldt 22. desember 2019 via mobile enheter

Første kvelden kom jeg inn etter at kjøkkenet hadde stengt. Jeg var sulten og de tilbød og lage en burger til meg. Denne burgeren var en av mine topp 5 burgere jeg har smakt. Jeg måtte tilbake neste dag for og prøve 350g ribeye. Jeg begynte med en forrett med dansk ost, skinke, parma, oliven, sopp majones og en vanvittig god sølv løk og pickles sylte. Den endte det opp med at jeg kjøpte med meg ett glass hjem. Når jeg fikk ribeye steiken var den fint tilberedt med en hel potet stekt i andefett. Det smakte nydelig!!! Ølet til forretten, vinen til hovedretten satte sitt preg på et fantastisk måltid. Tusen Takk til Kokken! Denne kommer jeg ikke til og glemme!!!

Dato for besøk: desember 2019
Takk, thomasribet
Anmeldt 26. juli 2019 via mobile enheter

Har spist hos 2Takt to kvelder nå.
Maten har vært førsteklasse, betjeningen var veldig hyggelige og profesjonelle.
Bord må bestilles på forhånd.
Anbefales

Dato for besøk: juli 2019
Takk, robertstenberge
Anmeldt 13. juli 2019

Vi spiste der to dager, og vi fikk nydelig mat. Første dag spiste vi blåskjell og det var en stor porsjon smakfulle blåskjell.

Dag to ble det chevresalat og poissin. Begge deler, hadde gode smaker og måltidet var gjennomført.

Nydelig brød og eksepsjonelt godt smør til.

Anbefales!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Katjawosnitza

Reisende som så på 2takt Cafe & Brasserie, så også på

Frederikshavn, North Jutland

Har du vært i 2takt Cafe & Brasserie? Del dine erfaringer!