Gratis avbestilling frem til 03.10.21
Gratis avbestilling frem til 03.10.21
ScandicHotels.com
CheapTicketsUSD 252
Anmeldt 2. juli 2020

Badelandet er fantastisk, og har noe for alle. Jeg reiste med ei jente på 1 år, som koste seg veldig.
Hotellet derimot, skulle man tro var mer tilrettelagt for barnefamilier, men det var det ikke. Ingen stellemuligheter på rommet. Såpedispenser som hang altfor høyt for barn (7 år).
Svært varmt på rommet, så da trekker det ned med ei vifte som kun virker når taklyset er slått på. Når man nesten utelukkende er på hotellet ved sengetid, så er ikke det noe pluss.
Kun verdt den dyre prisen pga badeland og bra frokost.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, rmyhrv399606
Anmeldt 26. februar 2020

Tok med to barnebarn og deres mor for en Tok med to barnebarn og deres mor til Fredrikshavn på kombinert bade- og shoppetur. Hotellet er kjempebra, vi spiste både frokost og middag der, veldig bra frokost. Badeland er fantastisk! Veldig hyggelig betjening og fine rom. Anbefales til barnefamilier.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, KjerstiS114
Anmeldt 24. februar 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 24. februar 2020

Anmeldt 12. november 2019

Hotell med freshe nyoppussede rom, hyggelig betjening og fint badeland.
Ekstra pluss at vi fikk rommet allerede da vi ankom Fredrikshavn kl 8.00
Vi spiste middag på det Gule pakkhuset og burgeren kan anbefales.

Dato for oppholdet: november 2019
Takk, Solfrid Elisabe... B