Booking.comUSD 233
Expedia.comUSD 233
eDreamsUSD 233
Trip.comUSD 241
Anmeldt 28. juli 2020

Fikk rom mot bassenget. Lyd hele natta fra pumper som gikk på og av og ungeskrik fra 08 til 21. Halve parkering er stengt. Måtte parkere oppi byen med ferie pakka bil kunne jo ikke bære inn telt og alt annet. Fikk frokost i møtesalen, var som på et dårlig motell. Det var veldig dyrt her med 2600kr for en natt på det billigste rommet. Hadde ikke noe valg da andre hoteller er fulle og vi skulle med ferga. Du må leie hånkle viss du skal bade og ikke har eget. Køer i resepsjonen, spesielt ved utsjekk når du ikke kan levere nøkkelen i en kasse som andre steder. Du må jo betale før du får rommet og minibar er det jo ikke da hele kjøleskapet er fjernet som på mange andre Scandic rom. Ikke safe heller til passet. Det meste i gågata i Fredrikshavn er lakt ned, nesten bare tomme lokaler og vanskelig å få mat fra 15 til 17.30 da all matservering er stengt.

Takk, Cato T
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Først av alt. Dette er ikke 4 stjerner.

Vi fikk et gammelt rom som sist ble pusset opp rundt 90-tallet. Svært slitt og ligner mer en campinghytte enn et hotell til 170 EUR pr natt. Fikk denne kategorien rom til tross for høyere level i Scandic Friends - men det er for kjennere.
Enkelte rom (mot nordøst) vender mot en svært støyete gate og vindu åpent anbefales ikke.

Frokosten var svært svært enkel. Noe grunnet Corona men vi bodde på andre Scandic senere i uken med helt annen kvalitet og innhold.

Vannlandet er ok bra. Morsomt for ungene og det trekker opp at man kan være innendørs. Men; garderobefasilitetene er svært ekle og uhygienske. Der trengs det virkelig en oppussing. Det ble heller ikke rengjort i løpet av dagen da vi var der.
Covid-19 ble håndtert på en meget god måte i badelandet.

Jeg bor på mange Scandic i løpet av et år på jobb. Dette er ganske low end og om man ønsker å bo her bør man nesten kreve oppusset rom.
Hotellet burde faktisk tilby en egen pris for de gamle rommene.

Uansett en relativt positiv opplevelse i sum da ungene koste seg og vi ikke hadde andre utfordringer på oppholdet.

Takk, Jimpec
Anmeldt 2. juli 2020

Badelandet er fantastisk, og har noe for alle. Jeg reiste med ei jente på 1 år, som koste seg veldig.
Hotellet derimot, skulle man tro var mer tilrettelagt for barnefamilier, men det var det ikke. Ingen stellemuligheter på rommet. Såpedispenser som hang altfor høyt for barn (7 år).
Svært varmt på rommet, så da trekker det ned med ei vifte som kun virker når taklyset er slått på. Når man nesten utelukkende er på hotellet ved sengetid, så er ikke det noe pluss.
Kun verdt den dyre prisen pga badeland og bra frokost.

Dato for oppholdet: juni 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, rmyhrv399606
Anmeldt 26. februar 2020

Tok med to barnebarn og deres mor for en Tok med to barnebarn og deres mor til Fredrikshavn på kombinert bade- og shoppetur. Hotellet er kjempebra, vi spiste både frokost og middag der, veldig bra frokost. Badeland er fantastisk! Veldig hyggelig betjening og fine rom. Anbefales til barnefamilier.

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, KjerstiS114