Else_Marie2014
Svømmebasseng
    kr 896
0.2 km fra Best Western Hotel Herman Bang
Gratis parkering
Hotel Jutlandia is blessed with a stunning location overlooking the harbour, providing guests with a picturesque view. As a family-owned establishment, we take pride in offering a warm atmosphere. We offer the following service: 24 hours open front office, bar, restaurant, meeting rooms, parking, fitness. Further we offer long term stays and have several hotel apartments.
    kr 1 302
  • Vio.com
6.4 km fra Best Western Hotel Herman Bang
Se flere hoteller i Frederikshavn
Anmeldt 9. september 2018

Bestilte miniferie på dette hotellet etter å ha vurdert hvor hotellet lå og hva som var innkludert i tilbudet. Beliggenhet var helt suveren (midt i gågaten) og i tilbudet var rom med dusj og toalett, morgenmat alle dager og tre retters middag hver dag. Tilbudet var også slik at du fikk 4 døgn og prisen av 3. Vi oppgraderte rommet til minisuite med balkong og hadde da et stort, flott rom med utsikt til gågaten. Oppholdet ble utrolig fint da rommet ble ryddet og vi fikk nye håndduker hver dag. I tillegg av morgenmat utrolig bra og middag helt fantastisk. Vi hadde meny hvor vi kunne velge mellom 4 forretter - 5 hovedretter og 3 desserter (hvor en dessert var Irish Coffea). Alle rettene var rikelige og et par dager klarte vi kun to retter.
Dette kan absolutt anbefales.

Romtips: Noen rom virker litt små, men vi hadde oppgradert til juniorsuite med balkong (rom nr. 417). Så også at rom nr. 319 var et stort flott rom.
Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Sigrund Karin O... K
Anmeldt 31. juli 2018

Jeg har reist mye. og dette er ett av de dårligste hotellrommene jeg har hatt! Vi fikk et bittelite loftsrom i øverste etasje. Rommet hadde kun et takvindu. Dette var det ikke lov til å åpne av ukjent årsak, og det var også helt blendet slik at man ikke kunne se ut i det hele tatt til tross for at det var gardin også der (hva i all verden er vitsen med å blende bak en gardin???). Det er var ikke aircondition på rommet, og med stekende sol, loftsrom og vindu som ikke kan åpnes var det minst 30 grader der! Et meget lite klaustrofobisk rom, med uutholdelig varme og ingen utsyn. Sover heller i bilen neste gang, som vi for øvrig måtte betale DKK 65,- for å få parkert en natt. Eneste som trekker opp her var en helt grei frokost som var inklusive. Jeg er Best Western Diamond medlem, uten at hadde noen praktisk betydning på dette hotellet (men det har det nesten aldri, uansett).

Romtips: Får du rom i øverste etasje, så sov heller på gaten eller i bilen!
1  Takk, p_erling_n
Anmeldt 14. juli 2018

Rommet og planløsningen var kjempefin. Vi hadde familierom med to separerte soverom. Men sovesofaen var vond å ligge på og knirker så mye at datteren på 12 våknet på natten og ikke orket å ligge i den lengre.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Best Western
Takk, kent12342018
Anmeldt 9. juli 2018

Minste dobbeltrommet vi har bodd på. Måtte ut fra badet for "å skrifte mening". Gode senger, men tunge, klamme dyner. Frokost OK. Traust restaurant for en alminnelig middag og kveldsmat. Sentral beliggenhet ved gågate. God parkering i bakgården.

Romtips: be om detaljerromstørrelse og beliggenhet i huset.
Takk, DagB45
Anmeldt 3. juli 2018 via mobile enheter

Andre gang på dette hotellet.
Var der i oktober en natt og observerte da at det ikke var aircondition på rommene.
Vi visste at det ville være varmt i juli så det skal jeg ikke klage på. Vi klarte oss på et vis med vår egen vifte. Vi hadde en på rommet men den var ikke brukbar.
Denne gangen hadde vi et bussinessrom med god plass og en sofa. Fint rom men det stinket røkelse eller noe der. Ikke røyk, men røkelse.
Det var en glass skyvedør til badet. Denne var riktig nok frostet, men fortsatt gjennomsiktig. Noe som gjorde at man nærmest satt i stuen når man var på toalettet. Ikke bra!
Det var veldig langt å gå fra heisen og trapper (!?) til rommet. Vær klar over dette hvis du har mye bagasje.
Vi var der med hund, og det fungerte utmerket!
Flott parkering i bakgården.
Veldig hyggelig betjening og en nydelig frokost. Kanskje den beste hotellfrokosten jeg har spist!
Kommer nok til å bo der igjen, men vil da be om rom nærmere heisen, og med en vanlig dør til badet.

Takk, h_konc2015